فرامرز درخشنده خبرنگار دلسوز به رحت خدا رفت
خبر تلخ درگذشت فرامرز درخشنده خبرنگاری دلسوز و همکاری عزیز جامعه رسانه ای مازندران را در ماتم فرو برد . آن مرحوم در طول حیات پر خیر خویش مهربانانه و متعهدانه و بر اساس بینشی عمیق و رعایت اصول اخلاقی قلم زد و سرمشق نسل بعدی خود گشت.
کد خبر: ۵۱۸۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۱ 03 November 2017
به گزارش تابناک مازندران، خبر درگذشت عزیزی مهربان و توانا چون مرحوم فرامرز درخشنده خبرنگاری دلسوز سرپرست خبرگزاری ایلنا باهمه عشق و علاقه اش به درست زندگی کردن و مشق عشق کردن باعث تاسف و تاثر عمیق است.
 
به گزارش خبرنگار ما ، وی در زمان حضور و فعالیت خود در عرصه روزنامه نگاری در مازندران به عنوان سرپرست خبرگزاری ایلنا ، سرپرست روزنامه کار و کارگر در این استان فعالیت داشت .
 خری که جامعه رسانه ای مازندران را در ماتم فرو برد
 
 خبر درگذشت شادروان فرامرز درخشنده  روزنامه نگار دلسوز و سرپرست فقید خبرگزاری ایلنا در استان مازندران موجب تالم و تاثرفراوان شد.
 
 مرحوم فرامرز درخشنده عضو هیئت اجرایی خانه کارگر مازندران، سرپرست خبرگزاری ایلنا و کار و کارگر در استان و مسئول انجمن صنفی روزنامه نگاران مازندران صبح امروز پس از تحمل سالها رنج بیماری سرطان در سن 54 سالگی در بیمارستان حکمت ساری درگذشت.
 
 فرامرز درخشنده سرپرست خبرگزاری ایلنا باهمه عشق و علاقه اش به درست زندگی کردن و مشق عشق کردن باعث تاسف و تاثر عمیق است.  
 
آن مرحوم در طول حیات پر خیر خویش مهربانانه و متعهدانه و بر اساس بینشی عمیق و رعایت اصول اخلاقی قلم زد و سرمشق نسل بعدی خود گشت.
 
 مرگ پیش از آنکه پایانی باشد برزندگی این جهانی آغازی است و تذکری که همه بدانیم این دنیای فانی را قدر و منزلتی ابدی نیست.
 
 مدیریت  تابناک مازندران این مصیبت رابه خانواده گرامی آن عزیز و بازماندگان و همکاران رسانه ای و نویسندگان و روزنانه نگاران استان مازندران تسلیت می گویم.  روحش شاد و یادش گرامی
 
 مدیر تابناک مازندران - مسعود پاشنا
برچسب ها: فرامرز درخشنده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار