کاله با دو برد و دو باخت و یک بازی کمتر مجموع امتیازاتش را به عدد شش رساند و توانست از قعر جدول خود را برهاند. رعد پدافند هم با پنج‌ شکست و بدون امتیاز در انتظار کسب اولین بردش در هفته های آتی ماند.
کد خبر: ۵۱۸۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵ 01 November 2017
در پایان هفته پنجم لیگ برتر والیبال بانک سرمایه صدر نشین ماند و شهرداری تبریز برابر سارویه ساری پیروز شد.
 
 در پایان رقابت های هفته پنجم لیگ برتر والیبال چهار دیدار به طور همزمان از ساعت ۱۶ در شهرهای گنبد، یزد، تبریز و کاشان برگزار شد.
 
در مهمترین این دیدار ها پیکان تهران که بالاخره در هفته گذشته توانست اولین پیروزی‌اش در لیگ را کسب کند در این هفته به مصاف هاوش گنبد رفت و موفق شد با نتیجه سه بر صفر در این دیدار خارج از خانه به پیروزی برسد. شاگردان پیمان اکبری توانستند با کسب دومین پیروزی شش امتیازی شوند و خود را به جمع هشت تیم برتر لیگ برسانند. هاوش گنبد هم با تک پیروزی که در هفته نخست کسب کرده با یک برد و سه شکست به قعر جدول نزدیک تر شد.
 
در دیگر دیدار مهم تیم مدعی و بدون شکست شهرداری تبریز در خانه میزبان سارویه ساری بود و در نهایت توانست ضمن ادامه روند پیروزی هایش سه بر یک برابر حریف جنگنده اش به پیروزی برسد.
 
شاگردان بنایی که با پنج پیروزی و بدون شکست به همراه بانک سرمایه تنها تیم‌های بدون شکست لیگ هستند با ۱۳ امتیاز در رده دوم باقی ماندند. سارویه هم با دو برد و سه باخت هفت امتیازی باقی ماند و با توجه به نتایج سایر دیدار ها ضمن از دست دادن جایگاه چهارمی خود چند پله ای نیز در جدول نزول پیدا کرد.
 
در یکی از حساس ترین دیدار ها شهرداری ارومیه مهمان خاتم اردکان بود که در پایان موفق شد با نتیجه سه بر یک برابر حریف خود به برتری دست یابد. شاگردان ساسان خداپرست که پس از دو پیروزی در هفته های گذشته باخت های ابتدای فصل را به فراموشی سپرده بودند بسیار متمرکزتر و با روحیه تر از میزبان بازی کردند و نتیجه را نیز به سود خود تمام کردند. شهرداری ارومیه با سه پیروزی و دو شکست و کسب۹  امتیاز گام بلندی برای پیوستن به جمع مدعیان برداشت.
 
در سوی مقابل بازیکنان خاتم به دلیل بازی سنگین هفته گذشته برابر بانک سرمایه نتوانستند عملکرد خوبشان در هفته های نخست را تکرار کنند و با کسب دومین باخت جایگاه سومی خود را نیز از دست دادند.
 
اما در دیدار تیم های ته جدولی دو تیم رعد پدافند و کاله مازندران در کاشان به مصاف هم رفتند و در پایان این شاگردان  بهروز عطایی بودند که موفق شدند سه بر یک برابر قعر نشین لیگ به پیروزی برسند.
 
کاله با دو برد و دو باخت و یک بازی کمتر مجموع امتیازاتش را به عدد شش رساند و توانست از قعر جدول خود را برهاند. رعد پدافند هم با پنج‌ شکست و بدون امتیاز در انتظار کسب اولین بردش در هفته های آتی ماند.
 
پیش از این در نخستین دیدار هفته نیز بانک سرمایه در خانه والیبال برابر سایپا به برتری سه بر یک دست یافت و با پنج پیروزی و پانزده امتیاز به تنهایی در صدر جدول ایستاد. سایپا هم با دو برد و سه باخت و هفت امتیاز به رتبه های پایین جدول نزدیکتر شد.
 
در آخرین دیدار شمس تهران دست به کار  بزرگی زد و در ورامین برابر شهرداری به پیروزی سه بر دو دست یافت.
 
شاگردان محمد وکیلی با پیروزی در این دیدار با دو برد و سه باخت شش امتیازی شد و شهردادی ورامین هم با  همین تعداد برد و باخت و با هفت امتیاز در میانه های جدول باقی ماند.
 
نتایج کامل دیدار های هفته پنجم لیگ برتر والیبال:
 
بانک سرمایه ۳ - سایپا ۱(۲۵-۱۹، ۲۰-۲۵، ۲۵-۲۲، ۲۵-۲۱)
 
هاوش گنبد صفر - پیکان تهران ۳(۱۶-۲۵، ۱۹-۲۵، ۱۹-۲۵)
 
خاتم اردکان ۱ - شهرداری ارومیه ۳(۱۲-۲۵، ۲۵-۲۰، ۲۲-۲۵، ۲۲-۲۵
 
شهرداری تبریز ۳ - سارویه ساری ۱(۲۵-۱۹، ۲۵-۲۱، ۱۶-۲۵، ۲۶-۲۴)
 
رعد پدافند کاشان ۱ - کاله مازندران ۳(۲۳-۲۵، ۲۵-۲۲، ۲۱-۲۵، ۱۲-۲۵)
 
شهرداری ورامین ۲  - شمس تهران ۳(۲۵-۱۶، ۲۰-۲۵، ۱۸-۲۵، ۲۵-۲۳، ۱۴-۱۶)
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار