هفته آینده آیین معارفه استاندار جدید مازندران
در اولین نشست مهنس سلامی استاندار جدید مازندران با مجمع نمایندگان که در بهارستان برگزار شد طرقین اتفاق نظر داشتند که برای توسعه استان مازندران همدل و هم ماموریت شوند .
کد خبر: ۵۱۷۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸ 31 October 2017
 به گزارش تابناک مازندران، در اولین جلسه دوستانه استاندار جدید مازندران با مجمع نمایندگان مقرر گردید که از استاندار منتخب دولت حمایت شود .
 
 به گزارش خبرنگار ما ، همچنین قرار شد هفته آینده درشهرستان ساری از خدمات استاندار سابق یعنی ربیع فلاح تقدیر شود .
 
رئیس مجمع نمایندگان مازندران اظهار داشت: محمد اسلامی استاندار جدید مازندران در بهارستان حضور یافت و با نمایندگان استان دیدار و گفتگو کرد.
 
حسین نیازآذری: این دیدار در فضایی آکنده از صمیمیت و با هدف تبادل نظر پیرامون مسائل مختلف استان در محل کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی برگزار شد و هریک از نمایندگان اهم مشکلات استان و مسائل حوزه انتخابیه خود را مطرح نمودند.
 
نیازآذری با بیان اینکه این نشست پیش از ماموریت مهندس اسلامی به استان مازندران تشکیل گردید گفت نمایندگان از خدمات و تلاش های چهارساله دکتر ربیع فلاح جلودار قدردانی نمودند.
 
 وی افزود مجمع نمایندگان به عنوان یک ظرفیت ملی با حفظ شان مطالبه گری و پیگیری منافع مردم آمادگی حمایت همه جانبه از استاندار منتخب دولت را دارد و همگان را دعوت به همگرایی می نماید.
 
عضو هیات رئیسه مجمع گفت: در این نشست رئوس کلی مسائل استان بازخوانی شد و مقرر گردید مسائل کلان استان با مشارکت مجمع و استانداری  و دستگاه های اجرایی در سطوح ملی پیگیری شود.   
 
به گفته نیازآذری همچنین راه آهن، فاضلاب شهری، صنایع دریایی، مدیریت سواحل،صنایع شیلاتی، معادن، تقویت صنعت، مدیریت منابع آب، محیط زیست، شبکه راه ها، صادرات، روابط بین الملل، عمران روستایی و مدیریت شهری از اهم  مسائل استان دراین نشست مطرح شد.
 
در این نشست استاندار جدید مازندران گفت : با تشکیل اتاق فکر متشکل از نخبگان و صاحب نظران مسائل مختلف استان را مدیریت خواهد کرد.
 
وی مجمع نمایندگان را پشتوانه استان دانست و ابراز امیدواری کرد: با همدلی و همگرایی توسعه استان شتاب یابد.
 
گفتنی ست آیین تکریم ربیع فلاح و معارفه اسلامی استاندار جدید مازندران هفته آینده با حضور وزیر کشور در ساری برگزار می شود.
 
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار