مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به کسب ۳۰۰ مدال ورزشی در سال جاری از مازندران به عنوان ذخیره و بانک ورزش کشور یاد کرد.
کد خبر: ۵۱۲۸۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲ 22 October 2017
به گزارش تابناک : حبیب حسین زادگان ظهر یکشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان از جوانان به عنوان سرمایه کشور یاد کرد و گفت: هر کشوری از جوانان حمایت کند می تواند به نتایج مطلوبی دست یابد.

وی تصریح کرد: ورزش مازندران رتبه خوبی در کشور دارد و حائز اهمیت است و مازندران جور قهرمانی کشور را به دوش کشیده است و بارها پرچم قهرمانی توسط فرزندان مازندران به اهتزاز درآمده است.

حسین زادگان توجه به ورزش همگانی و عمومی را ضروری دانست و گفت: در این زمینه نیز همپای ورزش قهرمانی در حال پیش رفتن است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، با بیان اینکه آسیب های متعددی در حوزه آسیب های اجتماعی داریم گفت: امروزه نرخ خشونت، طلاقریال شیوع مواد مخدر و سایر بزه های اجتماعی به سرعت تسری می یابد و باید به این آسیب ها توجه کنیم و یکی از دستگاه هایی که می تواند جوانان را تربیت و واکسینه کند ورزش و جوانان است.

وی با بیان اینکه در ورزش قهرمانی و همگانی، اجرای برنامه های فرهنگی متعدد داشتیم افزود: ۳۵ هزار ورزشکار سازمان یافته در عرصه فوتبال داریم.

حسین زادگان تصریح کرد: قهرمانان ما مبادی به آداب اسلامی و تربیت یافته مکتب اهل بیت و پایبند به تعالیم اسلام بخش هستند و اگر معنویت همراه با تربیت جسم قرار گیرد ورزشکاران می تواند مورتر باشند.

وی با اشاره به شرکت ورزشکاران و قهرمانان استان از جمله بهداد سلیمی در مراسم پیاده روی اربعین سال گذشته افزود: این نشان می دهد انقلاب ما متصل به مکتب امام حسین (ع) است و این مسیر را برای خود سرلوحه قرار می دهیم.

وی افزود: در راهیان نور نیز ورزشکاران براساس انتظاراتی که داریم در جنوب کشور حضور می یابند و تجلیل از مروجین اخلاق نیز جزو برنامه ها است.

حسین زادگان به کسب ۳۰۰ مدال در میادین مختلف ورزشی در سال جاری اشاره کرد و گفت: مازندران به عنوان بانک ذخیره برای ورزش کشور محسوب می شود.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار