سید مرتضی شفیعی در مراسمی با حضور معاون استاندار مازندران به عنوان شهردار بابلسر معرفی شد.
کد خبر: ۵۱۲۶۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶ 22 October 2017
به گزارش تابناک : سیدمرتضی شفیعی شهردار بابلسر شامگاه شنبه در مراسم معارفه خود با بیان اینکه شروع فعالیت بنده در شهرداری بابلسر بود و در زمان خدمتم در شهرداری بابلسر به مدت دو سال به عنوان معاون مهندس رنجبر شهردار سابق بابلسر خدمت نمودم ،گفت: حتما از تجربیات شهردار سابق استفاده خواهم کرد.
شهردار بابلسر با بیان اینکه شهر بابلسر با مشکلات و نارسایی های زیادی مواجه است،عنوان کرد: تمام تلاش من برنامه ریزی درست در جهت توسعه و عمران شهر است و در این امر نیازمند همکاری همه مسئولان هستم تا با تلاش مضاعف بابلسر را به جایگاه واقعی خود برسانیم.
شهردار سابق نیز با بیان اینکه در دوران فعالیت بنده بخش خصوصی ۱۲۰۰میلیارد تومان در بابلسر سرمایه گذاری کرد گفت: با این وضعیت بد اقتصادی چنین آماری ،آمار قابل توجهی است.
بهروز رنجبر با بیان اینکه در بحث مراکز خرید و تجاری همشهریان ما به شهرهای همجوار مراجعه می کردند،اظهار کرد: با توسعه بابلسر در این حوزه، به زودی بابلسر به بزرگترین مرکز اقتصاد منطقه تبدیل می شود.
وی افزود: اقتصاد بابلسر در حال توسعه و شکوفایی است و با ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی در آینده نه چندان دور شاهد شهر پویا و درآمد پایدار خواهیم بود.
شهردار سابق بابلسر با بیان اینکه همزمان با اقدامات بخش خصوصی در جهت فراهم کردن زیرساخت شهری تلاش کردیم گفت: احداث پارکینگ طبقاتی برای جلوگیری از ترافیک شهری، احداث ترمینال مدرن برای جابجایی مسافران، احداث زمین فوتبال شهرداری، احداث سالن ورزشی در بی بی سرروضه، احداث سالن دوهزار نفره اجاکسر، احداث استخر دوقلو، احداث پل سوم و استارت پل چهارم از مهم ترین اقدامات دور سوم و چهارم شورا و شهرداری بابلسر است.
رنجبر افزود: در جهت جذب گردشگر در دوره سوم و چهارم شورا اقداماتی انجام دادیم که در هیچ کتابی نوشته نشد که از جمله این اقدامات می توان به توسعه فضای سبز بلوار علیزاده و ساحل سبز بابلسر اشاره کرد.
وی تصریح کرد: در دوران ۱۰سال فعالیتم سعی کردم بابلسر را در مسیر توسعه قرار دهم و بابلسر را به جایگاه واقعی خود برسانم.





منبع : مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار