مسابقات جت اسکی آزاد کشوری در بخش اسلالوم که به میزبانی استان خوزستان و در شهرستان اهواز برگزار شد با قهرمانی به پایان رسید.
کد خبر: ۵۱۲۶۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴ 22 October 2017

به گزارش تابناک : این رقابت‌ها در دو بخش آقایان(نوجوانان و جوانان) و بانوان(بزرگسالان) به مناسبت هفته تربیت بدنی و یادواره شهید "محسن حججی" در رودخانه کارون اهواز برگزار شد که در نهایت و در رده بندی تیمی مازندران به عنوان نخست دست یافت، خوزستان دوم شد و اصفهان در  رده سوم قرار گرفت.

در رده سنی جوانان محمدرضا دشمن‌زیاری از خوزستان، ایوب سلطانی از اصفهان و حمید نجفی از مازندران به ترتیب اول تا سوم شدند.

در بخش نوجوانان نیز محمدامین حمید، محمدامیر حمید و حمزه آلبوغبیش هر سه از خوزستان در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند. همچنین محمدامین حمید به عنوان پدیده این رقابت‌ها شناخته شد.

اما در بخش بانوان هانیه نصیری و ثریا صالح‌آبادی هر دو از مازندران به ترتیب قهرمان و نایب‌قهرمان شدند و پرستو صحرابی از خوزستان مکان سوم را به خود اختصاص داد.

در این مسابقات داود سلیانچی رییس انجمن جت اسکی کشور،دانیال سلیانچی دبیر انجمن، خانم فاطمه ابهر،محمد هادی قنوات عضو شورای شهر اهواز،افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان،نیما حاجی پور رییس هیات انجمنهای ورزشی خوزستان،بهمن دبیر هیات،خانم قنبر نژاد نایب رییس بانوان هیات،مکولی معاونت فرهنگی ورزشی شهرداری اهواز،موسوی فرد دبیر هیات کاراته استان وحاجیان رییس هیات نجات غریق استان حضور داشتند و در مراسم اختتامیه و توزیع جوایز قهرمانان شرکت کردند.






منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار