معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت:تاکنون بیش از ۳۶.۶ درصد از سمهیه ۱۳۰ میلیاردی خوداشتغالی استان به مرحله پرداخت رسیده است.
کد خبر: ۵۱۲۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷ 21 October 2017
به گزارش تابناک : حسن خیریان‌پور، ظهر شنبه، در جلسه کارگروه اشتغال استان، گفت: مازندران جزو استان‌هایی بود که عملکرد بسیار خوبی داشته که منتهی به تقدیر کتبی رئیس کمیته امداد کشور از استاندار مازندران شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران ضمن تقدیر از عملکرد و پیگیری مدیران کل کمیته امداد و بهزیستی استان در خصوص خود اشتغالی و مشاغل خانگی، گفت: امسال به جهت عنایت دولت و بالا بردن مستمری افراد تحت پوشش این دو سازمان، رغبت برای دریافت تسهیلات کاهش یافته که این امر نیازمند تلاش مضاعف‌تری است.
وی با اعلام اینکه تا کنون بالغ بر ۳۶.۶ درصد از سهیمه ۱۳۰ میلیارد تومانی خوداشتغالی استان مازندران به مرحله پرداخت رسیده است، ابراز امیدواری کرد: تا پایان آذر ماه، طبق قول این دو نهاد و با همکاری مدیران بانک‌های عامل ۱۰۰ درصد آن به مرحله پرداخت برسد.
خیریانپور خواستار ابلاغ تخصیص کامل این مبلغ به استان شد و افزود: از ۸۷ میلیارد سهمیه کمیته امداد استان، حدود ۶۹ میلیارد تومان ابلاغ شد که خواهشمندیم همه سهمیه استان ابلاغ شود چرا که ما ظرفیت برای جذب کامل آن را دارا هستیم.
وی با بیان اینکه در بحث ضامن، مدیران بانک‌های عامل استان نهایت همکاری را داشته‌اند، گفت: مصوب شد که بانک‌ها حداقل یک ضامن دریافت کنند و در صورت ضرورت، با همکاری این دو ارگان، ضامن دوم هماهنگ شود که این امر نیازمند هماهنگی کشوری است.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار