دبیر جشنواره بسیج و رسانه مازندران از آغاز ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.
کد خبر: ۵۱۲۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶ 21 October 2017
به گزارش تابناک : سینا قربانی با اشاره به آغاز ارسال آثار به جشنواره بسیج و رسانه اظهار کرد: سازمان بسیج رسانه مازندران در زمینه ترویج و تبیین نقش رسانه در جامعه،اقدام به برگزاری جشنواره استانی بسیج و رسانه کرده است.
وی ادامه داد: جشنواره بسیج و رسانه مازندران در ۱۱ محور و ۱۱ بخش برگزار می‌شود.
دبیر جشنواره بسیج و رسانه مازندران با بیان اینکه جشنواره در محورهای اقتصاد مقاومتی،سبک زندگی ایرانی، اسلامی،ترویج فرهنگ دفاع مقدس، ایثار و شهادت، نقش باورهای دینی  در جلوگیری از چالش‌های اجتماعی – آسیب‌های اجتماعی،سنت و آداب و رسوم دینی ( نماز ،روزه‌داری، خمس ،زکات و امر به معروف و نهی از منکر)،حجاب و عفاف،تبیین شعار سال،اندیشه‌های امام و رهبری،استکبار ستیزی،سیاسی،اجتماعی برگزار می‌شود،خاطرنشان کرد:تمامی خبرنگاران شاغل در خبرگزاری‌ها،نشریات و پایگاه‌های خبری استان مازندران می‌توانند در جشنواره شرکت کنند.
 قربانی افزود: هر خبرنگار می‌تواند در دو بخش شرکت کرده و در هر بخش فقط سه آثار ارسال کند.
وی با اشاره به نحوه ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره بیان کرد: آثار ارسالی باید از تاریخ از تاریخ ۱۴ آبان ماه ۹۶ تا ۱۴ مهر ماه ۹۷ در رسانه‌ها منتشر کرده باشد.
دبیر جشنواره بسیج و رسانه مازندران در پایان گفت: علاقه‌مندان باید فایل آثار خود را یا به‌صورت gpj و یا pdf به آدرس ایمیل J.basijvarasane@gmail.com ارسال کنند.







منبع : مازندرانه 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار