نساجی برای دیدار با استقلال اصلا حریف ساده ای به حساب نمی آید.
کد خبر: ۵۱۱۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰ 19 October 2017
به گزارش تابناک : مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال ایران روز جمعه با انجام چند دیدار پیگیری می شود که در یکی از مهمترین بازی ها، دو تیم استقلال تهران و نساجی مازندران رو در روی هم قرار می گیرند.

این مسابقه در حالی به انجام می رسد که روی کاغذ شانس آبی پوشان تهرانی برای پیروزی بیشتر است اما در باطن قضیه باید وینفرد شفر حسابی از تیم مهدی پاشازاده بترسد. نساجی باشگاهی قدیمی در فوتبال ماست که تاسیس آن به 58 سال قبل برمی گردد. این تیم مازندرانی و پرهوادار سال هاست در آرزوی رسیدن به سطح اول فوتبال است اما گویا در این فصل آنها با هدایت پاشازاده امید زیادی برای صعود دارند.

تیم پاشازاده اصلا حریف ساده ای برای استقلال نیست. تنها تیمی که در این فصل موفق شده تیم پارس جنوبی جم را در یک بازی رسمی شکست بدهد همین تیم مازندرانی است که در مرحله قبل رقابت های جام حذفی در ورزشگاه تختی جم و در ضربات پنالتی موفق به انجام این کار شدند.

تیم پاشازاده اصلا حریف ساده ای برای استقلال نیست. آنها در 9 هفته ابتدایی به 6 برد رسیده اند، دو باخت و یک تساوی هم برایشان به ثبت رسیده است. تیم پاشازاده تا به اینجا 12 گل زده و تنها 6 گل دریافت کرده است. مجتبی روشنگر درون دروزه نساجی نمایش بسیار خوبی تا به اینجا داشته و ا به اینجا 4 کلین شیت به نام خود ثبت کرده است. نساجی در خارج از خانه تا به اینجا در لیگ یک 3 برد، یک مساوی و تنها یک باخت داشته است. بازی با استقلال اولین جدال نساجی با تهرانی ها به شمار می رود. 

تیم پاشازاده اصلا حریف ساده ای برای استقلال نیست. مهدی پاشا جزو آینده دارترین مربیان فوتبال ایران به حساب می آید. او مربیگری را در آلمان فرار گرفت و تاکنون 4 تیم لیگ دویی را به لیگ یک آورده که نمونه آخر آن همین تیم پارس جنوبی جم است. پاشازاده که سابقه حضور بلند مدت در استقلال و کاپیتانی دراین تیم را هم دارد جزو آن دسته از ستاره های اسبق فوتبال ایران است که به گواه خیلی ها به حق واقعی خود نرسید.

تیم پاشازاده اصلا حریف ساده ای برای استقلال نیست. شفر در بازی قبل از دربی اصلا دوست ندارد شوک زده شود و حذف نا امید کننده ای در پروندهاش به ثبت برسد. باشگاه از او یک جام خواسته و بی تردید جام حذفی اسان ترین راه ممکن برای دستیابی به آن است.

6909739_856

تیم پاشازاده اصلا حریف ساده ای برای استقلال نیست. نفرات این تیم در مسابقات لیگ آزادگان به شرح زیر است. علیرضا رمضانی سابقه حضور در استقلال را دارد. 

مجتبی روشنگر , مهرداد عبدی , مرتضی غلامعلی تبار , مجتبی بیژن , مجتبی ممشلی , محسن آذرباد , سهیل رحمانی , حسین کریمی , پیمان رنجبر , محمود شفیعی , واحد بخشی , امیر محمد عباد زاده , سجاد جوادی , میلاد کریمی , علیرضا رمضانی , علی محسن زاده ,رضا محمود آبادی , رحمان جعفری , حسن نجفی , امین رضائی

 



منبع : ایلنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار