افخمی گفت: دولت باید نگاه عمیق اقتصاد مقاومتی را جدی بگیرد،لذا امروز مدیریت انقلابی باید سرلوحه ی کار دولت مردان باشد.
کد خبر: ۵۱۱۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵ 19 October 2017

به گزارش تابناک : شهروز افخمی، عضو سابق کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اهمیت جایگاه سیاست های اقتصاد مقاومتی گفت: به نظر من دولت باید  نگاه عمیق اقتصاد مقاومتی را جدی بگیرد،لذا امروز مدیریت انقلابی باید سرلوحه کار دولت مردان قرار بگیرد.

وی با اشاره به لزوم توجه به مدیران بسیجی و انقلابی در بدنه دولت و مسئولان تصریح کرد: تفکر انقلابی و بسیجی باید در وجود مسئولان و دولت مردان باشد و به گفته امام خمینی(ره) بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران زمانی که تفکر بسیجی از میان جامعه شما برود آنگاه مشکلات شما شروع خواهد شد ؛ در هر جای دنیا همین طور است لذا اگر ما خودمان به فکر مشکلات خود نباشیم نمی توانیم کاری از پیش ببریم.

مسئولان سیاست های اقتصاد مقاومتی را جدی نمی گیرند/جامعه منهای تفکر بسیجی، مشکل دارد

عضو سابق کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی  افزود: با  تفکرات لیبرالی و... نمی توانیم بر مشکلات فائق آییم و برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تأمین منابع و ... باید پاک دستی پیشه کنیم. این کارها لوازم و عناصر پایه ای برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و فراهم آوردن زمینه پیشرفت کشور است.

افخمی با بیان این مطلب که باید فرهنگ تلاش را در بین خانواده های ایرانی نهادینه کنیم؛ خاطرنشان کرد:   فرهنگ تلاش را باید در بین خانواده ها جا بیندازیم راحت طلبی با وجود منابع محدود آینده خوبی ندارد.امروز برای گذر از بحران و مسأله های حاد نیازمند تلاش و مجاهدت هستیم.







منبع : بسیج 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار