هفته هفتم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور
تیم فوتبال شهدای بابلسر در برابر مهمانش استقلال جنوب تهران با نتیجه مساوی یک بر یک متوقف شد. در این دیدار تیم فوتبال شهدای بابلسر برای اولین بار در ورزشگاه مهیا شده شهید علیزاده به میدان رفت .
کد خبر: ۵۱۰۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲ 18 October 2017
به گزارش تابناک مازندران ،تیم شهدای بابلسر در هفته هفتم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور این بار در ورزشگاه شهید علیزاده در برابر مهمانش استقلال جنوب تهران با نتیجه مساوی یک بر یک متوقف شد.
 
توقف تیم شهدای بابلسر در خانه 
 
 براساس این گزارش، در این دیدار که تیم فوتبال شهدای بابلسر برای اولین بار در ورزشگاه مهیا شده شهید علیزاده برگزار شد این تیم از امتیاز خانگی خوب بهره نبرد و هر چه زد به در بسته خورد .
 
 البته در این دیدار تیم مهمان یعنی تیم استقلال جنوب تهران که با مربی صاحب نام خود فرهاد کاظمی به میدان امده بود سعی در بوجود اوردن حاشیه های زیادی شد تا یک امتیاز کسب کند.
 
ابوالقاسم علیزاده پیشکسوت ارزنده بابلسر ،عباس محمدعلی پور رئیس هیئت فوتبال بابلسر و رحیمیان عضو شورای شهر بابلسر حضور دارند .
 
توقف تیم شهدای بابلسر در خانه 
 در این دیدار تماشاگران خونگرم بابلسری استقبال خوبی داشتند و تمام سکوهای ورزشگاه تازه ترمیم شده را پر کردند .
 
 در ضمن این بازی در حضور امام جمعه محترم بابلسر، پهلوان رئیس اداره ورزش بابلسر ، چند تن از اعضای شورای شهر ، چندین مسئول بابلسر و پیشکسوتان این شهر از جمله ابوالقاسم علیزاده ستاره سابق فوتبال کشور برگزار گردید .
 
برای برگزاری بهتر این دیدار عباس محمدعلی پور رئیس هیئت فوتبال بابلسر تلاش زیادی کرد .
 
 
 
 رئیس هیئت فوتبال بابلسر در گفتگو با خبرنگار تابناک از همه اعضای شورا شهر خصوصا رضا رحیمیان ، شهردار محترم و همکارانش تشکر و سپاسگزار ی کرد .
 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار