در تمامی محورهای مواصلاتی شهرستان بایستی آماده باش کامل برقرار باشد تا در صورت لزوم بتوان اقدامات پیشگیری و امدادی را انجام داد.
کد خبر: ۵۰۹۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶ 17 October 2017
به گزارش تابناک مازندران ، معاون فرماندار نکا: آماده‌باش دستگاههای خدماتی و درمانی برای وضعیت جوی پیش رو ، هر ساعتی که ضرورت پیدا کرد تمام همکاران ستاد بحران در صورت نیاز موظف به حضور در فرمانداری هستند و باید تمام پرسنل خود را آماده به خدمت نگه دارند.
 
برگزاری جلسه ویژه ستاد مدیریت بحران شهرستان نکا 
براساس این گزارش، وی در این جلسه با اشاره به هشدار اداره کل هواشناسی مبنی بر ورود یک سامانه بارشی در عصر روز دوشنبه بیان داشت: هرگاه بحرانی ایجاد شود وظیفه دستگاهها این است که اولویت را به حل بحران اختصاص دهند. لذا طی گزارش مدیرکل هواشناسی عصر امروز با ورود سامانه جدید بارشی همراه با سرعت باد در استان، که شهرستان نکا نیز در مسیر این سامانه بارشی قرار دارد.
 
غلامیان ادامه داد: اعلام آماده‌باش دستگاههای خدماتی و درمانی برای وضعیت جوی پیش رو ، هر ساعتی که ضرورت پیدا کرد تمام همکاران ستاد بحران در صورت نیاز موظف به حضور در فرمانداری هستند و باید تمام پرسنل خود را آماده به خدمت نگه دارند.
 
این مسول افزود: تمام ماشین‌آلاتی که در صورت بروز بحران به آنها نیاز می‌شود باید آماده باشند.
 
معاون فرماندار نکا تصریح کرد: با احترام به همه عزیزان من در کار تعارف ندارم و اگر نیروی انسانی و ماشین آلات اداره‌ای در زمان بحران حاضر نبودند با آن رئیس اداره حتماً برخورد اداری خواهد شد. لذا همه دستگاههای اجرایی می بایست از قبل برای مقابله با حوادث احتمالی برنامه ریزی کنند و با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشند .
 
غلامیان بر آمادگی کامل نیروها، بخشداری‌ها و ماشین آلات تاکید کرد و گفت: در تمامی محورهای مواصلاتی شهرستان بایستی آماده باش کامل برقرار باشد تا در صورت لزوم بتوان اقدامات پیشگیری و امدادی را انجام داد.
 
در پایان این جلسه اعضای ستاد بحران گزارشی از تمهیدات صورت گرفته برای جلوگیری از بروز مشکلات و خسارات احتمالی ارائه کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار