پیاده روی اربعین، سمبل وحدت و ولایتمداری است و اثرات فرهنگی بزرگی در ملت و جوانان داشته است.
کد خبر: ۵۰۸۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴ 14 October 2017
به گزارش تابناک مازندران ، فرماندار نکا با بیان اینکه پیاده روی اربعین حسینی در کربلا فقط یک راهپیمایی نیست گفت: پیاده روی اربعین، سمبل وحدت و ولایتمداری است و اثرات فرهنگی بزرگی در ملت و جوانان داشته است.
برگزاری جلسه ستاد اربعین در شهرستان نکا 
بر اساس این گزارش، وی در جلسه ستاد اربعین این شهرستان ، با اشاره به اینکه فرهنگ عاشورا از میراث گذشتگان ما است و باید در حفظ آن کوشا باشیم، گفت: امیدوارم با عنایت خداوند پیام‌رسان خوبی برای نهضت بزرگ سیدالشهدا باشیم.
 
نماینده عالی دولت در این شهرستان افزود: گردهمایی عظیم اربعین حسینی هویت مهمی برای شیعیان به شمار می رود که باید از این فرصت معنوی به درستی استفاده کرد.
 
احمدی با بیان اینکه پیاده روی اربعین حسینی در کربلا فقط یک راهپیمایی نیست گفت: پیاده روی اربعین، سمبل وحدت و ولایتمداری است و اثرات فرهنگی بزرگی در ملت و جوانان داشته است.
 
فرماندار نکا افزود: بنده اعتقاد دارم که قدم نهادن در راه گسترش فرهنگ عاشورا توفیقی از جانب پروردگار است و باید همه ما در تحقق این مهم کوشا باشیم.
 
احمدی یکی از راهکارهای اشاعه نهضت عاشورا را برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم اربعین دانست و اظهار داشت: اربعین حسینی نمادی از عشق و ارادت مردم به اسلام و اهل بیت(ع) است و باید با تاکید بر مردم محوری این مراسم را برگزار کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار