تور صیادان از فردا ۲۰ مهر در دریای مازندران
با مشارکت تعاونی‌های صیادی در ۱۱ رودخانه و دو استخر جایگاه تکثیر طبیعی ماهی سفید و کپور را فراهم کردیم که در مجموع ۲۵ میلیون قطعه انواع بچه ماهیان سفید و کپور در این شیل‌ ها تولید و در همان رودخانه‌ ها رهاسازی شددند.
کد خبر: ۵۰۶۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰ 11 October 2017
به گزارش تابناک مازندران ، صیادان مازندرانی فردا پنجشنبه ۲۰ مهر برای صید ماهیان استخوانی به دریا می‌ روند.
 
بر اساس این گزارش، عباسعلی شیخ تبار معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات در گفتگو یی ، گفت: هر ساله در تاریخ ۲۰ مهر ماه فصل صید شروع می‌شود و امسال هم در روز پنجشنبه ۲۰ مهرماه شهرستان محمودآباد در شرکت تعاونی پره وحدت میزبان افتتاحیه صید ماهیان استخوانی مازندران است.
 
وی افزود: امسال مانند پارسال ۵۴ تعاونی صیادی سراسر مازندران با حدود ۴ هزار نفر صیاد وارد آب‌ های دریای مازندران می‌شوند.
 
شیخ تبار گفت: این صیادان با هدف بهره برداری و صید انواع ماهیان استخوانی شامل ماهی سفید، کفال، کپور و کلمه و سایر گونه‌ها وارد دریا می‌شوند.
 
وی افزود:  صیادان مازندران پارسال حدود ۳ هزار و ۵۴۵ تن صید انواع ماهی داشتند که انتظار داریم امسال حدود ۵ هزار تن صید داشته باشیم.
 
معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات گفت: با توجه به فعالیت‌های بازسازی ذخائر که در مازندران و مرکز تکثیر شهید رجایی اتفاق افتاد، بیش از ۶۵ میلیون قطعه بچه ماهی سفید و کپور را تکثیر و رهاسازی شد.
 
شیخ تبار افزود: با مشارکت تعاونی‌های صیادی در ۱۱ رودخانه و دو استخر جایگاه تکثیر طبیعی ماهی سفید و کپور را فراهم کردیم که در مجموع ۲۵ میلیون قطعه انواع بچه ماهیان سفید و کپور در این شیل‌ ها تولید و در همان رودخانه‌ ها رهاسازی شددند.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار