نساجی موفق شد با دو گل در دیدار خانگی به برتری دست یابد.تیم خونه به خونه مقابل تیم بادران تهران به تساوی بدون گل رسید .
کد خبر: ۵۰۶۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷ 10 October 2017

به گزارش تابناک مازندران ، نساجی قائمشهر در دیداری پر برخورد موفق شد برابر شهرداری تبریز به برتری دست پیدا کند. شاگردان مهدی پاشازاده هفته گذشته فرصت مناسبی برای صدرنشینی داشتند؛ اما برابر اکسین البرز در کرج شکست خوردند تا فرصت صدرنشینی را از دست بدهند.

 شاگردان پاشازاده اما در دیدار برابر شهرداری تبریز موفق شدند نتیجه دیدار هفته قبل را جبران کنند. نساجی با استفاده از امتیاز بازی خانگی موفق شد با دو گل پیرهادی و ممشلی از روی نقطه پنالتی، شهرداری تبریز را شکست دهد.


 شهرداری تبریز در این دیدار خیلی زود با اخراج یکی از بازیکنان خود 10 نفره شد و بعد از این اخراج نساجی تیم برتر زمین بود. این برتری در نهایت با طوفان 5 دقیقه ای قرمزپوشان قائمشهری همراه شد و پیرهادی و ممشلی موفق شدند با دو گل، سرنوشت بازی را عوض کنند. نساجی البته در دقایق پایانی مسابقه با اخراج مهرداد عبدی، 10 نفره شد؛ اما این اخراج نیز تاثیری در نتیجه مسابقه نداشت.


 نساجی قائمشهر با این برد 16 امتیازی شد تا با یک بازی بیشتر از نفت مسجدسلیمان، هم امتیاز این تیم باشد و در رده دوم قرار بگیرد. شهرداری تبریز با این شکست همچنان 5 امتیازی و در رده 15 جدول باقی ماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار