ماموران یگان حفاظت محیط زیست بهشهر و گلوگاه دو گروه از صیادان پرندگان شکاری را در تالاب میانکاله دستگیر کردند.
کد خبر: ۵۰۶۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱ 10 October 2017

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد، از ابتدای شهریورماه هرساله پرندگان شکاری از سمت کشور‌های همسایه شمالی و سیبری به سمت پناهگاه حیات وحش میانکاله مهاجرت می‌کنند و دراین میان تعدادی افرادسودجو اقدام به زنده گیری، نگهداری و تجارت غیر مجاز این پرندگان می‌کنند.

در این فصل عمده فعالیت محیط بانان در این تالاب گشت، کنترل برای مقابله با فعالیت غیر قانونی شکارچیان غیرمجاز پرندگان مهاجر وصیادان پرندگان شکاری است.

در این راستا ماموران یگان حفاظت محیط زیست پناهگاه حیات وحش میانکاله، طی یک عملیات شناسایی و مراقبت موفق شدند یک نفر از صیادان پرندگان شکاری را درجزیره اسماعیل سای در حالیکه در چاله بازگیری به کمین نشسته بود، را دستگیر کنند.

از این متخلف وسایل صید پرندگان شکاری شامل یک بهله دلیجه، دو قطعه قمری که جهت صید بالابان، شاهین و بحری استفاده می‌شوند، کشف و ضبط شد.

در ماموریت دیگری مامورین یگان حفاظت محیط زیست گلوگاه درحین گشت وکنترل در مناطق ساحلی جنوب تالاب میانکاله یک نفر صیاد پرندگان شکاری به همراه وسایل صید پرندگان شکاری و یک قطعه پرنده دستگیر کردند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار