فرمانده انتظامی تنکابن از دستگیری 2 سارق کابل برق در این شهرستان خبر داد و گفت که از این افراد 400 کیلوگرم کابل سرقتی برق کشف شد.
کد خبر: ۵۰۶۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲ 10 October 2017
به گزارش تابناک : سرهنگ رامین شمس روز سه شنبه افزود : ماموران پلیس آگاهی در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی شهرستان به یک دستگاه خودرو سواری پراید با 2 سرنشین مشکوک شدند که در حرکتی غافلگیرانه خودروی آنها را متوقف نمودند.
وی اظهار داشت : پس از بازرسی از خودروی متوقف شده 400 کیلو گرم کابل برق به همراه قیچی مخصوص برش سیم ، داس و دلر برقی کشف شد.
شمس با بیان اینکه این 2 سارق به نام های «صفاءالدین- خ» و «آرمان – ت» شناسایی و دستگیر شدند ، خاطر نشان کرد : متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی اقرار کرده و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.
وی به دستگیری 489 سارق از ابتدای سال تاکنون در این شهرستان اشاره کرد و بیان داشت : متاسفانه بسیاری از این سارقان تکرار جرم دارند و باید خلاء قانونی در این زمینه برطرف شود.
به گفته فرمانده انتظامی تنکابن ، نیروی انتظامی آخرین نهاد برخورد کننده با جرایم است و دستگاه های متولی پیشگیری و فرهنگ سازی باید با جدیت بیشتری در این زمینه اقدام کنند.
وی از شهروندان خواست تا هرگونه موارد مشکوک را به 110 گزارش دهند.
شهرستان 162 هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است.





منبع : ایرنا 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار