مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران گفت: تاکنون 75 هزار نفر از روستاییان مازندران تحت پوشش بیمه روستایی و عشایر قرار گرفته‌اند.
کد خبر: ۵۰۶۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹ 10 October 2017
به گزارش تابناک : محمد ابراهیمی در نشست توجیهی بخشداران مازندران با محوریت اجرای سیاست‌های بیمه روستایی،  کشاورزان و عشایر با اشاره به اینکه 461 هزار نفر در مازندران واجد شرایط بیمه روستایی و عشایری هستند، اظهار کرد: اگر این افراد تحت حمایت بیمه قرار نگیرند ممکن است در آینده با مشکلات فراوانی مواجه شوند.

وی با اشاره به آغاز فعالیت بیمه از سال 83 تاکنون و با بیان اینکه 75 هزار نفر در استان مازندران تحت پوشش بیمه روستایی عشایری قرار گرفتند، افزود: 2 هزار پرونده بازنشستگی در مازندران مورد بررسی قرار گرفت که در حال صدور حکم برای این افراد هستیم و در حال حاضر برای یک هزار نفر حکم صادر شد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران با بیان اینکه 10 درصد حق بیمه از سوی دولت و 5 درصد توسط روستاییان، عشایر و کشاورزان لحاظ می‌شود، تصریح کرد: افراد با داشتن 30 سال سابقه و یا 65 سال سن بعد از 15 سال سابقه بازنشسته می‌شوند.

ابراهیمی در پایان گفت: با تصمیمات انجام شده در دولت، قرار شد افراد بالای 70 سال بعد از گذشت 10 سال، زودتر از زمان موعد بازنشسته شوند.






منبع : بلاغ 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار