مدیرکل پزشکی قانونی مازندران
بیشترین آمار تلفات حوادث رانندگی مربوط به شهرستان‌ های ساری و میاندرود با ۴۷، بابل با ۳۳ و آمل با ۲۹ مورد در رتبه بعدی قرار دارند.
کد خبر: ۵۰۲۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۳ 04 October 2017
به گزارش تابناک مازندران ، علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در گفتگو با خبرنگار ان، گفت: در پنج ماه امسال تعداد ۲۷۲ نفر بر اثر تصادفات رانندگی جان باختند که این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال ۶ درصد کاهش داشت.
جان باختن ۲۷۲ تن در پنج ماه امسال در تصادفات رانندگی مازندران

بر اساس این گزارش، وی با اشاره به کاهش تلفات حوادث رانندگی به جز محور برون شهری که افزایش یک درصدی داشت، افزود: جاده‌ های برون شهری با ۱۹۰ مورد و پس از آن به ترتیب محور درون شهری با ۷۰ و راه روستایی با ۱۲ مورد فوتی ناشی از تصادف در آن به ثبت رسید.

عباسی گفت: بیشترین آمار تلفات حوادث رانندگی مربوط به شهرستان‌ های ساری و میاندرود با ۴۷، بابل با ۳۳ و آمل با ۲۹  مورد در رتبه بعدی قرار دارند.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در تفکیک وضعیت متوفی افزود: در زمان وقوع تصادف ۷۵ نفر از افراد عابر، سرنشین  و راننده هر کدام با ۶۵ نفر موتورسوار، ۶۳ نفر، ۴ نفر هم دوچرخه سوار هستند.

عباسی با بیان اینکه صرفا آمار مصدومانی که به مراکز پزشکی قانونی ارجاع می‌شود در این سازمان ثبت شده است، گفت: در پنج ماه امسال، ۶ هزار و ۹۶۰ نفر مصدوم حوادث رانندگی به پزشکی قانونی مراجعه کردند که این رقم در مدت مشابه سال قبل یک درصد افزایش داشت.


 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار