در سالن شهداي ششم بهمن فرمانداري
با توحه به سياست هاي دولت تدبير و اميد، اولويت مديران شهرستان را در امر توليد و اشتغال بنا نهاديم و کارگروه اشتغال و رونق توليد را فعال کرديم.
کد خبر: ۵۰۱۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱ 02 October 2017

 : به گزارش تابناک مازندران ، جلسه شوراي اداري ادارات و نهادهاي شهرستان آمل با حضور نماينده مردم آمل و لاريجان در مجلس شوراي اسلامي، فرماندار آمل، امام جمعه و دادستان عمومي و انقلاب آمل، فرماندهان نيروهاي نظامي انتظامي ، بخشداران و روساي ادارات اين شهرستان در سالن شهداي ششم بهمن فرمانداري برگزار شد.

در جلسه شوراي اداري ادارات و نهادهاي آمل چه گذشت

بر اساس این گزارش، سيدجعفررسولي معاون استاندار مازندران و فرماندار ويژه شهرستان آمل با تسليت  ايام سوگواري شهادت سرور و سالار شهيدان و اصحاب و يارانش و گراميداشت هفته دفاع مقدس، به روح بلند و ملکوتي امام راحل و شهداي انقلاب و کربلاي ايران و شهداي ششم بهمن آمل و مدافعان حرم اداي احترام نمود.

فرماندار آمل با گراميداشت آغاز سال تحصيلي جديد و تقدير از مديريت آموزش و پرورش آمل بدليل  برنامه ريزي و آماده سازي مناسب فضاي آموزي، از اقدام مناسب اين اداره و فرماندهي نيروي انتظامي و پليس راهور و همچنين شهرداري آمل پيرامون ساماندهي سرويس مدارس قدرداني نمود.

وي همچنين هفته ناجا و امر به معروف و نهي از منکر را  گرامي داشت و اين هفته را به خادمين و حافظين امنيت اجتماعي تبريک گفت.

معاون استاندار  روز هفتم مهر را يادآور فداکاري و تلاش  آتش نشانان غيور و شجاع دانست و اين روز را نيز گرامي داشت.

سيدجعفررسولي با اشاره به پايان تعطيلات تابستانه از مديريت ترافيک هراز و فرماندهان نيروي انتظامي شهرستان،  پليس راه آمل و لاريجان و راهور آمل و همچنين ادارات راهداري و هلال احمر و اورژانس115 آمل و بخشدار لاريجان که در امر روان سازي ترافيک تلاش کردند و اعضاي ستاد تسهيل سفرهاي تابستان و اداره آموزش و پرورش آمل و لاريجان  قدرداني نمود.

فرماندار آمل  با اشاره به نامگذاري سال ٩۶ از سوي مقام معظم رهبري به نام اقتصاد مقاومتي، توليد اشتغال بيان داشت: با توحه به سياست هاي دولت تدبير و اميد، اولويت مديران شهرستان را در امر توليد و اشتغال بنا نهاديم و کارگروه اشتغال و رونق توليد را فعال کرديم.

نماينده عالي دولت در شهرستان آمل با اشاره به اينکه در سال توليد و اشتغال توجه به اين امر با دقت و زمان بيشتري صورت مي گيرد، تصريح کرد:  از مجموع 540 واحد توليدي که برايشان پروانه صادر شد، 130 واحد شناسايي و شناسنامه دار شدند و کارگروه صيانت از اين واحدها نيز در شهرستان تشکيل شده است.

وي با بيان اينکه کارگروه ساماندهي صادرات در شهرستان تشکيل شده و 18 واحد توليدي که در صادرات تلاش دارند شناسايي و حمايت مي شوند، افزود: در سال جاري چهار هزار و ٩۴۰ نفر سهم اشتغال شهرستان است، که بيشتر از ۴۰ درصد سهم اشتغال شهرستان محقق شد و هزار و ٩۰۰ نفر در شهرستان مشغول به کار شدند.

فرماندار ويژه آمل و معاون استاندار مازندران با اعلام اينکه در ماه هاي اخير تلاش هاي زيادي براي رفع معضل زباله شهرستان صورت گرفته است اما 33 سال معضل زباله در آمل وجود داشته است، اظهار کرد: تهيه زمين دفن جديد زباله و نيز احداث نيروگاه يا زباله سوز پيگيري مي شود.

رسولي با اشاره به اينکه رفع معضل زباله شهرستان نياز به تلاش ها و پيگيري هاي شوراي شهر و شهرداري دارد، گفت: در اين زمينه بايد تلاش همگاني صورت گيرد.

وي با بيان اينکه در برخورد با مفاسد اقتصادي عزم جدي وجود دارد، گفت: به مديران اعلام مي شود در برخورد با ارباب رجوع و مراودات با اطرافيان و سلامت اداري دقت لازم را داشته باشند. زيرا  نمي خواهيم مديراني که در حال فعاليت هستند به سادگي به حاشيه بيافتن و تجربه چندين سال مديريت و خدمت آنها دچار مشکل گردد.

فرماندار آمل به نگاه ويژه به مديريت بحران شهرستان و آمادگي دستگاه ها براي کنترل بلاياي طبيعي و غيرطبيعي در همه ايام تاکيد کرد.

رسولي درباره پيگيري پروژه هاي عمراني که براي دستگاه ها برنامه ريزي شده است، اظهار کرد: مديران پاي کار باشند و از هفته آينده پيگيري و بازديد از پروژه هاي عمراني هفته اي دو روز به اتفاق مديران مربوطه و يک روز در هفته به همراه نماينده محترم مردم در مجلس شوراي اسلامي صورت مي گيرد.

در پايان از آقاي سيدرضا کاظمي پرسنل انقال خون آمل که موفق به کسب مقام اول استاني و کشوري در رشته نهج البلاغه شد، با اهداي لوح سپاس تقدير بعمل آمد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار