رقابتهای داخل سالن آسیا در عشق آباد ترکمنستان
ایمان صادقی با پیروزی دردیدار فینال وزن 61 کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن آسیا به مدال طلا دست یافت تا دومین مدال طلای آسیایی توسط یک مازندرانی دیگر کسب شود.
کد خبر: ۴۹۹۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹ 25 September 2017

 به گزارش تابناک مازندران ، پنج کشتی گیر آزادکار مازندرانی در بازی‌های آسیایی داخل سالن در عشق آباد ترکمنستان 2017 تا این ساعت موفق به کسب مدال شدند

براساس این گزارش، ایمان صادقی  و مجتبی گلیج دو مرد طلایی در مسابقات کشتی بودند که هر دو اهل مازندران می باشند .

 در دومین و آخرین روز رقابت های کشتی آزاد در ترکمنستان نیز سه کشتی گیر مازندرانی به روی تشک رفتند که در وزن 61 کیلوگرم ایمان صادقی در دور اول ساندیپ تومار قهرمان آسیا از هند را با نتیجه 4 بر 2 مغلوب کرد، وی در دور دوم با توجه به حاضر نشدن رستم رمضان اف از تاجیکستان به برتری رسید و راهی دیدار نیمه نهایی شد. صادقی برای حضور در دیدار فینال تیمور آیتاکولوف از قزاقستان را با نتیجه 7 بر 2 مغلوب کرد. و برای کسب مدال طلا به مصاف سپرمیرات میرادوف از ترکمنستان رفت و با برتری مفابل این حریف پرقدرت صاحب مدال طلا گردید .

پیش از این در روز اول در وزن 97 کیلوگرم مجتبی گلیج حریفانی از چین، افغانستان و ترکمنستان را از پیش رو برداشت و راهی فینال شد که در مسابقه پایانی نیز موفق شد حریف تاجیکستانی را هم شکست دهد و نشان خوشرنگ طلا این وزن را به دست آورد.

گفتنی ست در پایان روز نخست این رقابت‌ها، مجتبی گلیج در وزن 97 کیلوگرم صاحب نشان طلا شد، حسین الیاسی در وزن 74 کیلوگرم به نشان نقره رسید و نادر حاج‌آقانیا و فرزاد عموزاد در اوزان 57 و 65 کیلوگرم به نشان برنز دست یافتند.

 ضمنا در وزن 86 کیلوگرم عزت اله اکبری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم لین زوشن از چین را با نتیجه 13 بر 3 مغلوب کرد وی در دور سوم مقابل محمد اینام از پاکستان با نتیجه 6 بر 2 پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد. عزت اله اکبری در دیدار نیمه نهایی وزن 86 کیلوگرم با نتیجه 16 بر 8 از سد آدلیت داولومبایف از قزاقستان گذشت و راهی دیدار فینال شد.
در وزن 70 کیلوگرم سعید داداش پور در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر گولومجان شریپوف از تاجیکستان را شکست داد، اما در دور بعد مقابل آدام باتیروف کشتی گیر روسی الاصل و قهرمان آسیا از بحرین با نتیجه 4 بر 4 شکست خورد.
با حضور باتیروف در دیدار فینال، داداش پور به گروه بازنده های وزن 70 کیلوگرم راه یافت. داداش پور در مسابقات شانس مجدد با نتیجه 10 بر صفر نماینده ساموآ را شکست داد و راهی دیدار رده بندی شد.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار