معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران، با اشاره به این که رشد جمعیت مازندران به سمت سالمندی رو به افزایش است، بر مناسب سازی فضا برای سالمندان تاکید کرد.
کد خبر: ۴۹۹۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵ 25 September 2017
به گزارش تابناک : علی نبیان بعدازظهر دوشنبه جلسه کمیته مناسب سازی اماکن عمومی و فضای شهری استان در این جلسه ضمن تسلیت ایام سوگواری آقا ابا عبدالله الحسین (ع) و گرامی داشت هفته دفاع مقدس، با اشاره به این که در دولت تدبیر و امید پیگیرهای خوبی در جهت مناسب سازی مسیرها، دستگاه‌های دولتی، بانک‌ها و ... در استان صورت گرفت، گفت: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته استان مازندران در این حوزه در شمار استان‌های برتر کشور قرار دارد.

نبیان با بیان این که علیرغم اقدامات صورت گرفته، هنوز کار زیادی در این حوزه باقی مانده است و باید با طرح این پرسش که آیا یک فرد معلول و کم توان جسمی می‌تواند در همه محل‌هایی که نیاز دارد به آسانی حضور یابد، به سراغ تحقق هدف گذاری‌های این بخش رفت، افزود: دستگاه‌های اجرایی و نهادها و سازمان‌ها، خود ارزیابی کاملی از میزان تحقق امور این بخش داشته باشند.

معاون استاندار با اشاره به این که در این حوزه نباید همواره معطل اعتبارات باشیم و با مدیریت جهادی برخی امور را سامان دهیم، تصریح کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی باید در راستای تسهیل استفاده معلولین از خدمات حمل و نقل عمومی از الگوهای مناسب و موفق بهره گیری نماید.

نبیان با اشاره به گردشگر پذیر بودن مازندران، یاد آور شد: با توجه به این که مازندارن در این بخش خدمات ملی ارائه می‌دهد ضرورت مناسب سازی اماکن عمومی و فضاهای شهری بیش از سایر استان‌ها در آن ضرورت دارد.






منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار