فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 29 میلیارد و 920 میلیون ریالی انواع کالای قاچاق در استان طی یک ماهه گذشته خبر داد .
کد خبر: ۴۹۹۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹ 25 September 2017

به گزارش تابناک : سردار "سید محمود میرفیضی" در تشریح جزئیات این خبر، با بیان این که طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز از ابتدای سال جاری در دستور کار یگان های انتظامی و عملیاتی این فرماندهی قرار گرفت، گفت: هدف پنهان قاچاق کالا رشد تجمل گرایی، مصرف زدگی و نابود کردن اقتصاد ملی است .

فرمانده انتظامی استان مازندران، خاطر نشان کرد: قاچاق یک پدیده خلاف شرع و قانون است و مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت در کشور ، جلوگیری از رواج بیکاری در جامعه و حمایت از تولیدات داخلی است و همه آحاد جامعه برای مقابله با آن مسئول هستند .

سردار میرفیضی درادامه از کشف 29 میلیارد و 920 میلیون و 890 هزار ریالی انواع کالای قاچاق در استان مازندران در شهریور ماه سال جاری خبر داد و اظهار داشت: یک باند تهیه و توزیع کالای قاچاق طی این مدت شناسایی و کلیه عوامل آن دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی از دستگیری 179 قاچاقچی کالا و ارز در سطح استان طی این مدت خبر داد و گفت: 202 هزار و 696 عدد داروی غیر مجاز و قاچاق ، 736 کیلو گرم انواع سموم کشاورزی ،64 هزارو 660 نخ سیگار خارجی قاچاق از قاچاقچیان کشف شد .

فرمانده انتظامی مازندران، کشف 130 دستگاه گوشی تلفن همراه ،30 دستگاه دوچرخه ،60 دستگاه کولر گازی و 952 عدد لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق را از دیگر موفقیت های این طرح برشمرد و تصریح کرد: قاچاق کالا تخریب زیر بنای اقتصاد کشور و نادیده گرفتن حق نسل فردا برای رشد و بالندگی است.

سردار میرفیضی در خاتمه با اشاره به این که قاچاق یک پدیده خلاف شرع و قانون و مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت در کشور است ، از مردم خواست: برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه در مبارزه با قاچاق کالا و ارز با نیروی انتظامی همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .







منبع : پایگاه خبری پلیس 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار