برای تحقق این دو امر مهم یعنی اشتغال و تولید باید یک عزم همگانی در استان ایجاد و همه دستگاه های دولتی و تشکلهای بخش خصوصی با یکدیگر تعامل داشته باشند .
کد خبر: ۴۹۹۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 25 September 2017

 به گزارش تابناک مازندران ، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران با اشاره به نامگذاری سال جاری از اشتغال و تولید به عنوان دو اولویت مهم کاری استان تصریح کرد و گفت: برای تحقق این دو امر مهم باید یک عزم همگانی در استان ایجاد و همه دستگاه های دولتی و تشکلهای بخش خصوصی باید برای تحقق این اولویت ها مشارکت و…  

بر اساس این گزارش، حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران و دبیر شورای اداری استان که در هشتمین جلسه شورای اداری سخن می گفت : ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس فرا رسیدن ایام محرم را تسلیت گفت و با اشاره به آغاز هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر از این فریضه به عنوان یک اصل نظارت همگانی و عمومی بر اداره امور جامعه یاد کرد و بر اجرای آن تأکید نمود.
حسن خیریانپور معاون استاندار و دبیر شورای اداری استان مازندران با تبریک شروع سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس بر ضرورت تسریع در هوشمندسازی مدارس و ارتقاء نرخ گذر تحصیلی و ارتقاء پوشش تحصیلی و ارتقاء کمی و کیفی تحصیلی در سال جاری تأکید کرد.
حسن خیریانپور با اشاره به در پیش بودن هفته ناجا از تلاش های شبانه روزی پرسنل نیروی انتظامی در حفظ و تأمین و امنیت عمومی تقدیر و تشکر کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران با اشاره به نامگذاری سال جاری از اشتغال و تولید به عنوان دو اولویت مهم کاری استان تصریح کرد و گفت: برای تحقق این دو امر مهم باید یک عزم همگانی در استان ایجاد و همه دستگاه های دولتی و تشکلهای بخش خصوصی باید برای تحقق این اولویت ها مشارکت و اقدام نمایند.
حسن خیریانپور همچنین به مدیران کل دستگاه های اجرایی استان به انجام ملاقات عمومی با مردم در روزهای سه شنبه هر هفته و نیز ارائه برنامه چهارساله دستگاه خود و استفاده از اختیارات تفویضی هیأت وزیران به استانها و همچنین اقدام در جهت مستندسازی املاک دولتی تأکیدات لازم را بعمل آورد.
حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران در این جلسه پارک و علم و فناوری استان و فرمانداران و دستگاه های اجرایی مرتبط را به توسعه و تقویت شرکت های دانش بنیان و همچنین راه اندازی مراکر رشد در شهرستانها مکلف نمود.
وی همچنین مدیران دستگاه های اجرایی استان را بر تقویت و گسترش و توسعه و تعمیق فرهنگ نماز در دستگاه هایشان مکلف کرد وگفت: از برگزاری جلسات در هنگام نماز اجتناب نمایند.
حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و دبیر شورای اداری استان آقایان موسوی را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران، محمد ابراهیمی را به عنوان مدیریت بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان و عشایر مازندران ، ابوالقاسم آزرده را به عنوان مدیریت پست بانک استان مازندران و شکیبافر را به عنوان سرپرست حراست استانداری معرفی کرد و از زحمات آقایان دکتر جان بابایی ، قمی ، طیبی و موسوی مسئولان قبلی تقدیر و تشکر نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار