عضو شاخص حزب اعتماد ملی تاکید دارد اصلاح طلبان گزینه های قوی برای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم دارند.
کد خبر: ۴۹۹۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲ 25 September 2017
به گزارش تابناک : الیاس حضرتی، عضو هیات رئیسه فراکسیون امید با اشاره به زمزمه هایی مبنی براینکه احتمالا یکی از گزینه های اصلاح طلبان در انتخابات ١٤٠٠ علی لاریجانی خواهد بود، به خبرنگار نامه نیوز گفت: اصلاح طلبان هنوز در مورد ١٤٠٠به صورت جدی وارد شور و جلسه و بررسی نشده اند.

وی اظهار داشت: قطعا اصلاح طلبان گزینه های مهمی دارند ولی تا آنجایی که من خبر دارم راجع به ١٤٠٠هنوز بحث جدی در مورد شخص خاصی در محافل اصلاح طلبی صورت نگرفته است. 

حضرتی در مورد حمایت و نزدیکی برخی از گروههای اصلاح طلب از لاریجانی نیز گفت:اینها نظرات شخصی افراد است و نظرات تک حزبی ها است ولی در مورد کلیت اصلاح طلبان باید بگویم هنوز وارد بحث جدی نشده اند. 

عضو حزب اعتماد ملی با بیان اینکه اصلاح طلبان چیزی که زیاد دارند نیرو است، بیان کرد: ما از بابت نیرو هیچگاه با کمبود مواجهه نشده ایم ولی بستگی به شرایط و مقتضیات زمان دارد که چه تصمیمی بگیرند و هنوز وارد فرآیند تصمیم گیری نشده اند. 

این عضو هیات ریسه فراکسیون امید در مورد گزینه های قوی اصلاح طلبان برای ١٤٠٠گفت: آقای جهانگیری ،عارف و دهها اصلاح طلب دیگر هستند که می توانند این گزینه های قوی برای ١٤٠٠باشند.







منبع : نامه نیوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار