معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: در سال جاری میزان غریق بیش از 21 درصد و بیشاز 14 درصد نیز طلاق در استان مازندران کاهش یافته است.
کد خبر: ۴۹۸۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲ 24 September 2017
به گزارش تابناک : علیرضا یونسی رستمی در جلسه شورای اداری استان مازندران درساری با اشاره به اینکه با پایان رسیدن تابستان طرح ساماندهی سواحل نیز به انتهای راه رسیده است، تصریح کرد: در این حوزه اقدامات انجام شده بسیار مناسب بود و باتوجه به این اقدامات تعداد غریق در سال جاری با توجه به افزایش مناطق خطرپذیر به374 نقطه و اجرای 95 طرح ساماندهی، غریق 21.6 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافت. 
ویبا بیان اینکه در سال جاری 62 غریق در دریای مازندران ثبت شده است که برای استان جانگذار است، تصریح کرد: از این میزان افرادی که در دریای مازندران غرق شدند 24نفر در مناطق شنا ممنوع، 24 نفر در ویلاها و پلاژها و شهرک های خصوصی، 9 نفر در منطقه شنا مجاز و 5 نفر در مناطق خارج از پوششجان خود را از دست دادند. 
معاونسیاسی امنیتی استاندار مازندران در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در حوزهآسیب اجتماعی، از تاکیدات رهبری کاهش و کنترل این آسیب هاست، عنوان کرد: با برنامهکنترل و کاهش طلاق از رشد فزاینده آن جلوگیری شد، در گذشته مازندران از متوسط نرخ طلاق کشور نرخ بالاتری داشت و نرخ متوسط طلاق 2.3 دهم در هزار نفر بود ولی امروزبا برنامه های صورت گرفته در مازندران 2.5 دهم درصد در هزار نفر طلاق ثبت شده است. 
ویبا اشاره به اینکه امروز این نرخ با تلاش های صورت گرفته از نرخ کشوری یک دهم همکمتر شده و جلوی رشد شتابان طلاق گرفته شده است، گفت: در شش ماهه نخست امسال 14.9درصد کاهش طلاق در استان مازندران ثبت شده است و ستاد کنترل و کاهش طلاق در کمیته کاهش طلاق انقلاب فرهنگی گزارش داده شد که مورد قدردانی قرار گرفتیم. 
یونسی با بیان اینکه رتبه مازندران در شیوع اعتیاد در کشور بسیار مناسب شده است،گفت: درحوزه معتادین تحت مراقبت بیش از 18هزار نفر پیش از دولت یازدهم در مازندران بودندکه این میزان امروز به بیش از 51هزار نفررسیده است که تحت مراقبت های درمانی قراردارند، همچنین 540 کمپ ترک اعتیاد در استان راه اندازی شده است تا نسبت به کاهش گرایش به موادمخدر استان مازندران اقدام صورتگرفته است. 
ویاظهار کرد: میزان مصرف موادمخدر و دستگیری ها در این حوزه کاهش یافته و مصرف معتادان به سمت متادون درمانی پیش می رود. 
یونسیاز برخورد با تابلوهای برندهای خارجی دراستان خبرداد و گفت: اکثر عناوین تابلوها تغییر کرده و نام های مناسبی برای این قشر برگزیده شد. 
معاون استاندار مازندران درباره طرد افغانه غیرمجاز در استان عنوانکرد: مازندران از استان هایی است که افاغنه در آن تردد ممنوع هستند از این رو درطول دولت تدبیر و امید، 23 هزار نفر ازافغانه و پاکستانی ها به کمک اعضای شورای تامین دستگیر و طرد شدند، همچنین این افراد با دختران مازندرانی ازدواج می کردند که وجهه قانونی نداشت و این افرادغیرقانونی در ایران زندگی می کردند که با عاقدان این ازدواج ها برخورد صورت گرفته است.





منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار