معاون امور اقتصادی استانداری مازندران با بیان اینکه یکی از اهداف اجرای پروژه‌های عمرانی اشتغال است،گفت: مجموعا برای 43 هزار و 567 نفر در سطح استان در طول امسال باید ایجاد اشتغال شود و این امر باید تا پایان سال محقق شود.
کد خبر: ۴۹۸۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴ 24 September 2017
به گزارش تابناک : حسن خیریانپور عصر امروز در نهمین جلسه شورای اشتغال در استانداری مازندران اظهار کرد: موضوع اشتغال امری است که باید با همکاری همه دستگاه‌ها و نهادها و عزمی جدی در این ارتباط پیگیری و دنبال شود.
وی با بیان اینکه امسال هیچ امری مهم‌تر از اشتغال و تولید نداریم، افزود: همه ظرفیت‌های استان باید برای تحقق بحث اشتغال و تولید پای‌کار بیایند.
معاون امور اقتصادی استانداری مازندران با اشاره به خوداظهاری دستگاه‌ها و اعلام اشتغال در سامانه رصد خاطر نشان کرد: همه دستگاه‌هایی که نسبت به خوداظهاری عمل نکرده‌اند باید سریعا اقدام کنند.
این مسؤول ادامه داد: در این ارتباط تعارف و اغماض قابل انجام نیست و با کسی در این زمینه تعارف نداریم.
خیریانپور با بیان اینکه باید از همه ظرفیت‌ها در زمینه اشتغال استفاده کنیم، یادآور شد: دستگاه‌هایی که ظرفیت‌های خود را اعلام نکرده‌اند و اعلام نظر و خوداظهاری را انجام نداده‌اند قابل قبول نبوده و در شورای اداری این مورد تذکر داده می‌شود، اگر باز هم اقدامی نشد مکتوب توضیح خواسته و در مراحل بعدی وزارتخانه تصمیمات بعدی را اعلام خواهد کرد.
وی با بیان اینکه یکی از اهداف اجرای پروژه‌های عمرانی اشتغال است،گفت: مجموعا برای 43 هزار و 567 نفر در سطح استان در طول امسال باید ایجاد اشتغال شود و این امر باید تا پایان سال محقق شود.
معاون امور اقتصادی استانداری مازندران با اعلام اینکه در جلسه قبل شورای اشتغال، ثبت سامانه‌ای اشتغال 7 هزار و 354 نفر بوده است، اظهار کرد: امروز این عدد با تلاش دستگاه‌ها به 9 هزار و 425 نفر رسیده است.
این مسؤول با اشاره به سامانه رصد که زیر نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، افزود: 21/6 درصد از سهمیه استان تاکنون محقق شده است.
خیریانپور با بیان اینکه موضوع سامانه رصد و اشتغال را به صورت جدی و با قدرت و قوت پیگیریم، افزود: یک ریال از اعتبارات استان نباید برگردد و باید جزو استان‌های پیشتاز باشیم، تراز استان ما خیلی بالاتر از اینهاست.
وی با تاکید بر اینکه همه ظرفیت اشتغال ما تسهیلات و منابع دولتی نیست، تصریح کرد: از همه روزنه‌هایی که در سطح استان وجود دارد باید در مسیر ایجاد اشتغال استفاده شود.





منبع : فارس 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار