ربیع فلاح رفتنی شد!
با توجه به اوضاع و احوال این روزها به نظر می رسد دوره استانداری ربیع فلاح در مازندران به پایان رسیده است و شمارش معکوس برای تعیین استاندار جدید این استان زرخیز آغاز شده است .
کد خبر: ۴۹۸۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۴ 24 September 2017

به گزارش تابناک مازندران، این روزها برای اهالی مازندرانی روزهای حساسی به شمار می رود ، چون بزودی استاندار جدید این استان معرفی و مشغول به کار می شود .

براساس این گزارش، به گفته ولی الله نانواکناری سخنگوی مجمع نمایندگان استان مازندران در جلسه صبح امروز خود با دستور کار بررسی پیشنهاد برای استانداری  ازآقایان مهدی عبوری ، مناف هاشمی و محسن نریمان برای ارائه برنامه در جلسه آتی مجمع دعوت کرد.

وی خاطرنشان ساخت مجمع پس از استماع برنامه این افراد نتایج تصمیم خود را به وزارت_کشور منعکس می کند.
البته یکی از گزینه های جدی استانداری مازندران مهندس محسن نریمان است که نماینده اصلاح طلب چهار دوره شهرستان بابل که عضو کمیسیون عمران مجلس، نایب رییس اول دو فراکسیون”محیط زیست و توسعه پایدار”و” مدیریت شهری و روستایی” مجلس هشتم را در کارنامه دارد .

ضمنا انتخاب او به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در مازندران این احتمال را پر رنگ تر کرده است.
در ضمن وی مدتی استاندار خراسان شمالی بوده است و مدیرعاملی شرکت آب و فاضلاب استان تهران را بر عهده داشته است و علاوه بر این چندین پست مختلف در کارنامه وی ثبت شده است .

هر چند از مناف هاشمی و عبوری از دیگر کاندیدای استانداری مازندران یاد می شود .


گفتنی ست در حال حاضر استاندار مازندران دکتر ربیع فلاح است که یک ماه قبل از انتخابات سال 92 بعنوان رئیس ستاد انتخاباتی اصولگرایان حامی آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی در استان مازندران منصوب شد که بعد از رد صلاحیت هاشمی به ریاست ستاد انتخاباتی حسن روحانی در مازندران رسید و در گذشته نیز بعنوان معاون سابق  وزیر جهاد کشاورزی مشغول فعالیت بود.

 

fi iv v,dبه هر روی فرد شایسته ای برای استانداری مازندران در نظر گرفته شود و از همه پتانسیل این استان زر خیز بهره ببرد و برای اشتغال جوانان بهترین تصمیم را اتخاذ نماید .

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار