رقابتهای داخل سالن آسیا در عشق آباد ترکمنستان
امروز در ادامه مسابقات کشتی آلیش سنتی بانوان در بازی‌های داخل سالن آسیا، زهرا یزدانی در دیدار پایانی مقابل حریف ازبکستانی به پیروزی رسید و صاحب گردن آویز طلا شد. وی دخترعموی رضا یزدانی قهرمان کشتی جهان است.
کد خبر: ۴۹۸۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹ 23 September 2017
به گزارش تابناک مازندران،‏ زهرا يزدانى بانوى كشتى گير مازندرانی اهل جويبار که چند روز پیش در این رقابتها صاحب مدال نقره شده بود امروزدر دیدار پایانی مقابل حریف ازبکستانی به پیروزی رسید و صاحب گردن آویز طلا شد.
 زهرا يزداني و پسرعمویش رضا یزدانی ؛
 یزدانی قهرمان کشتی آسیا شد !
  یر اساس این گزارش، وی دخترعموی رضا یزدانی است و برادرش هم نايب قهرمان جهان هست که در نوع خود جالب است .
 
 یزدانی قهرمان کشتی آسیا شد !
 مسابقات فینال وزن 55- کیلوگرم مسابقات آلیش کلاسیک بانوان بازی‌های داخل سالن آسیا در عشق‌آباد ترکمنستان برگزار شد که زهرا یزدانی موفق شد منزورایی مودیانووا از ازبکستان را شکست دهد و به اولین طلای کشتی سنتی بانوان ایران در بازی‌های داخل سالن دست یابد.
 
در ضمن امروز سحر غنی زاده مدال برنز كشتی آليش بازي های داخل سالن و هنرهای رزمی آسيا 2017 عشق آباد را كسب كرد.


شایان ذکر است ، یزدانی چند روز پیش در همین مسابقات کشتی‌های سنتی نیز صاحب مدال نقره شده بود و این دومین مدال او در این رقابت‌ها به حساب می‌آید.
 
گفتنی ست در وزن 55 کیلوگرم زهرا یزدانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم گرایس لوبرانس از فیلیپین را شکست داد و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت. وی در این مرحله لاچین باداگلیوا از ترکمنستان را شکست داد و راهی دیدار فینال شد. حریف وی در دیدار فینال مانزورای مویدینووا از ازبکستان است. وی در دیدار نهایی مقابل حریف ازبکی با نتیجه 5 بر صفر به برتری رسید و طلایی شد.
 
ضمنا پیش از این در کشتی پهلوانی نیز مردان ایران 3 مدال طلا بدست آورده بودند.
 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
مرسی به خانم یزدانی تبریک میگم اولین بانوی مازندرانی در رشته کشتی در کشور ترکمنستان دارنده مدال نقره شدند زنده باشی خواهرم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار