رئیس کمیته ورزش های هوایی مازندران گفت: مازندران قرار است پایلوت پرواز کشور شود تا همه پروازها، آموزش و صدور گواهینامه‌ها در این استان انجام شود، هدف ما برای آینده ورزش‌های هوایی استان جهانی کردن سایت‌های پرواز است.
کد خبر: ۴۹۶۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹ 20 September 2017

به گزارش تابناک : سید مسعود عمادی در جلسه بررسی مشکلات سایت پروازی مهدیرجه اظهار کرد: مازندران تنها استان در کشور است که به دلیل ویژگی جغرافیایی منحصر به فرد دارای هفت سایت پرواز در شهرستان‌های نور، محمودآباد(سرخرود)، جویبار، گلوگاه، کلاردشت، آمل و عباس‌آباد است.

وی افزود: مازندران قرار است پایلوت پرواز کشور شود تا همه پروازها، آموزش و صدور گواهینامه‌ها در این استان انجام شود، هدف ما برای آینده ورزش‌های هوایی استان جهانی کردن سایت‌های پرواز است.

مسؤول کمیته ورزش‎های هوایی مازندران بیان کردن: سایت پرواز مهدیرجه که به عنوان یکی از بهترین و زیباترین سایت‌های پروازی مازندران معرفی شده و در کشور نظیر ندارد به طور ناگهانی در عصر باردهی و بهره‌وری تعطیل شده است.

عمادی با بیان اینکه جایگاه‌های پروازی منابع اقتصادی برای مردم منطقه هستند، تصریح کرد: باید مشکلات ایجاد شده که منجر به تعطیلی سایت پروازی مهدیرجه شده است برطرف شد تا جایگاه‌های خوبی برای پرواز داشته باشیم و منابع درآمدی آن برای مردم جذب شود.

وی با اشاره به ورزش‌های هوایی خاطرنشان کرد: اساس و ریشه هوانوردی از سایر رشته‌های ورزشی جدا است و به عنوان باشگاه معرفی نمی‌شود، سایت پروازی مانند پیست موتورسواری و اتومبیلرانی است، کسی که دارای گواهینامه و بیمه نامه است و شرایط پرواز را دارد با مسؤولیت کمیته استان می‌تواند در پیست‌ها مانور دهد.

رئیس کمیته ورزش های هوایی مازندران در پایان گفت: هر اتفاقی هم که برای پروازکنندگان در خارج از سایت‌های پروازی رخ دهد بر عهده خودشان است، در بیمه نامه‌ها ذکر شده که پرواز پاراگلایدر فقط در محل سایت‌ها زیرپوشش بیمه قرار خواهد گرفت.

 
 
 
 
 
منبع : بلاغ 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار