مدیرکل تامین اجتماعی گیلان گفت:درتامین اجتماعی نگاه منفعت طلبانه وجود نداشته و ما صورت حساب سود وزیان نداریم و فقط به دنبال استقرار شرایطی هستیم تا با گفتمان تخصصی ومنصفانه اهداف وماموریتهای خود را به شکلی صحیح انجام دهیم .
کد خبر: ۴۹۶۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸ 19 September 2017
به گزارش تابناک : جمیل حق پرست در همایش آموزشی، تعاملاتی هم اندیشی با فعالان تشکلهای کارفرمایی و رابطین بیمه ای شرکتهای تامین اجتماعی گیلان با اشاره به نقش و جایگاهکارفرمایان درارکان شرکای اجتماعی، اظهار کرد:برای برقراری تعامل مناسب ،باید شناختمطلوب وجود داشته باشد و عدم آگاهی از وضعیت موجود کار را سخت تر می کند ولی شناختنادرست از شرایط بدتر بوده و منجر به شکل گیری ذهنیتی میگردد که برای ارتباط صحیح بایددرگام اول اصلاح شود . 
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه مجموعه ما درسالهای گذشته خودش را به درستی وکافی به مخاطبین معرفینکرده افزود :تلاش می کنیم با شرکای اجتماعی نشستهایی منسجم و دوره‌ای داشته باشیم تا گلوگاههای کاری شناسایی و آسیب شناسی شود . 
حق پرست اظهارکرد: بعضاً با مواردی همچون طرح شکایت در مراجع قضایی از سوی یک بیمه شده برای کارفرماییمواجه می شویم که پای سازمان هم به وسط می آید درحالی که هدف اصلاً کارفرما نیست بلکه قرار است از نتیجه این شکایت، بیمه شده از تعهد و خدمتی استفاده کند و دراین بین نامتامین اجتماعی مخدوش می شود . 
مدیرکل تامین اجتماعیاستان گیلان با اشاره به اینکه معتقدیم حاکم شدن فضای منطقی سبب ایجاد محیطی مطمئن ومطلوب درارتباطات می شود افزود: درتامین اجتماعی نگاه منفعت طلبانه وجود نداشته وما صورت حساب سود وزیان نداریم و فقط به دنبال استقرار شرایطی هستیم تا با گفتمان تخصصی ومنصفانه اهداف وماموریتهای خود را به شکلی صحیح انجام دهیم . 
حق پرست با بیان اینکه کارفرمایان گیلانی درحال حاضر بیش از ٤٠٠ میلیارد تومان به تامین اجتماعی بدهکارهستند اظهار کرد:به نظر می‌رسد بخشی از این دیون دراثر عدم تعامل مثبت ازسوی برخی کارفرمایان و اجتناب ازهمکاری سازنده است .





منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار