نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری گفت: دولت باید پایبندی غرب و آمریکا را به برجان با جدیت در پیگیری کند تا آنان به این تعهدات ملزم شوند.
کد خبر: ۴۹۶۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵ 19 September 2017
به گزارش تابناک : حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در حاشیه سومین اجلاس پنجمین دوره مجلس خبرگان در جمع خبرنگاران درباره اظهارات آمریکا مبنی بر لغو برجام با بیان اینکه از ابتدا هم اعلام شد اعتمادی به آمریکا نداریم گفت: دولت باید پایبندی غرب و آمریکا را به این قرار داد با جدیت در دیپلماسی پیگیری کند تا آنان به این تعهدات ملزم شوند.

نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان خاطرنشان کرد: متاسفانه در این قضیه یک پیش‌پرداخت‌هایی از جانب کشور ما پرداخت شده که این پیش‌پرداخت‌ها آن‌ها را جسور کرده است . ما همچنان معتقدیم بی‌اعتمادی به آمریکا ایجاب می‌کند ما به دنبال نسخه اصلی که مسئله اقتصاد مقاومتی باشیم، یعنی کشور در مقام هجوم دشمنان، تهدیدها و تحریم‌های بیگانگان توانمند شویم.

وی تاکید کرد: تحریم در این کشور هیچ تاثیری ندارد. از ابتدای انقلاب اسلامی ملت نشان داد در مقابل تحریم‌ها بسیار پایدار و مقام است و ایستادگی می‌کند.

رئیسی در ادامه با بیان اینکه امروز بدعهدی آمریکا و مغرب‌زمین باید در عالم به رخ کشیده شود گفت:باید نشان داده شود که هیچ اعتمادی به آنان نیست و شکست پیمان‌ها را به دولت ها و ملت های دنیا اعلام کنیم که این ها نسبت به هیچ ملتی پایبند به میثاق نیستند.

وی ادامه داد: به نظرم می‌رسد آنچه که رهبری بارها تاکید فرموده یعنی بی‌اعتمادی به آمریکا بود و باید پایبندی به اصول اصلی کشور خودمان را در دستور کار قرار دهیم.

رئیس آستان تولیت قدس رضوی خاطرنشان کرد: کشور باید در دست جوانان قرار گیرد. گره‌ها به دست جوانان عظیم و توانمند گشوده می‌شود.

نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در سومین اجلاس پنجمین دوره مجلس خبرگان چه مسائلی مورد بررسی قرار می‌گیرد گفت: قبل از هر مبحثی باید بگویم مجلس خبرگان، جمهوریت نظام و اسلامیت را تضمین می‌کند و پشتوانه عظیمی برای نظام است. در هر اجلاس درست است که مصوبات و تصمیماتی آنچنانی اتخاذ نمی‌شود اما ما با رهبری میثاق می‌بندیم و بر اصل نظام اسلامی خودمان تاکید می کنیم.

رئیسی یادآور شد: مهم‌ترین مسئله‌ای که امروز در کوچه و بازار مطرح می‌شود و جزو دغدغه‌های مردم است مسائل معیشتی، بیکاری و توسعه نیافتگی برخی از مناطق است. دولتمردان باید این موضوعات را پیگیری کنند تا ما در دبیرخانه آنها را به عرض اعضای مجلس خبرگان برسانیم.

وی در خاتمه با اشاره به حضور حجت الاسلام سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در این اجلاسیه گفت: از یک شخصیت دعوت کردیم تا بتوانیم بیشتر مسائل را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.




منبع : ایلنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار