مانور جستجو و نجات دریایی و مقابله با آلودگی ، رأس ساعت ۱۶:۰۰ روز یکشنبه با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و کارکنان اداره کل و شرکت‌های تابعه در حوضچه بندر نوشهر آغاز شد .
کد خبر: ۴۹۶۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹ 19 September 2017
به گزارش تابناک : معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران از برگزاری مانور جستجو و نجات دریایی و مقابله با آلودگی در بندر نوشهر به مناسبت گرامیداشت روز جهانی دریانوردی خبر داد .
سعید کیاکجوری روز یکشنبه ۲۶ شهریورماه در حاشیه برگزاری این مانور با اعلام این مطلب افزود : این مانور با هدف افزایش توان عملیاتی پرسنل و تجهیزات موجود در بندر نوشهر و سنجش میزان آمادگی و هماهنگی بین قسمت‌های گوناگون و کسب آمادگی مقابله در برابر آلودگی و جستجو و نجات دریایی برگزار شده است .
وی حصول اطمینان از وجود درک صحیح از جنبه‌های فرماندهی ، مدیریت و الزامات گزارش دهی ، شناسایی نقاط ضعف و قوت تیم‌های مقابله با آلودگی و SAR بندر نوشهر و همچنین اصلاح و تقویت طرح‌های عملیاتی موجود را از دیگر اهداف پیش‌بینی شده در این مانور برشمرد .
گفتنی است مانور جستجو و نجات دریایی و مقابله با آلودگی ، رأس ساعت ۱۶:۰۰ روز یکشنبه با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و کارکنان اداره کل و شرکت‌های تابعه در حوضچه بندر نوشهر آغاز شد و گروه‌های شرکت‌کننده تحت نظر فرمانده در صحنه عملیات نسبت به انجام وظایف محوله اقدام کردند .





منبع : IRANWAY 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار