بی مقدمه می رویم سر اصل مطلب! در اینجا ما شما را با 10 مهارتی آشنا می کنیم که داشتن آن برای صاحب هر کارآفرینی لازم است. این 10 مهارت، هر کدام از زبان یک کارآفرین بیان شده اند و اظهار داشته اند که باعث افزایش بهره وری خودشان شده است.
کد خبر: ۴۹۶۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶ 19 September 2017
به گزارش تابناک : با 10 مهارت برای افزایش بازدهی کارآفرینان همراه باشید.

1- هدف روزانه خود را مشخص کنید

برای هر روز خود یک هدف مشخص کنید. روزتان را با جمله «امروز من قرار است … را انجام دهم» شروع کنید و آخر شب جمله «امروز به …رسیدم و انجامش دادم» را تکمیل کنید. با این کار شما طی روز می دانید که باید چه کاری را با چه کیفیتی انجام دهید.



Lee Barnes, president of Family Fare

2- برنامه ریزی دقیق زمانی داشته باشید

بسیاری از افراد صرف اینکه کاری را به اتمام برسانند، فکر می کنند که با برنامه عمل می کنند و موفق خواهند شد! اما موفقیت کمی پیچیده تر است! برای خودتان برنامه زمانی مشخص و دقیق بچینید. به این صورت که بدانید هر کاری چقدر زمان می برد و دقیقا در همان زمان کار را به پایان برسانید. نسبت به خودتان دقیق و منظم و سختگیر باشید!

Heather Kauffman, co-founder of Full Circle Home

3- کارهای روزانه خود را بنویسید

نوشتن کارهای روزانه، ذهن شما را وادار به اتمام و انجام دادن آنها می کند. در حالی که اگر کارها را فقط در خاطر و حافظه خود نگه دارید، از ذهن تان پاک می شوند! برای همین پیشنهاد من به شما این است که همواره کارهای تان را روی برگه کاغذی یادداشت و خودتان را مقید به انجام آنها کنید.

Marc Abrams, president of Stretch Zone

4- اولویت بندی کردن کارهای تان

اشتباه نکنید! منظور من عددگذاری برای ترتیب انجام کارها نیست! درست است که کارهای مهم تر را باید سریع تر و بهتر انجام داد، اما منظور من در این متن از اولویت بندی کردن، در نظر گرفتن زمان و موقعیت های غیرقابل پیش بینی ا ست.

موقعیت هایی که خواه ناخواه در شرکت با آنها روبه رو هستید و نیازمند یک واکنش سریع و دقیق از طرف شما هستند! خودتان را برای چنین موقعیت هایی، در کنار فعالیت های منسجم روزانه خود آماده کنید!

Mark Werpney, owner of a Window Genie franchise

5- نگذارید ایمیل ها و پیام ها وقت تان را بخورند

به عنوان یک مدیر یا حتی یک کارمند عالی رتبه، شما شب و روز با هزاران ایمیل سر و کار خواهید داشت؛ ایمیل هایی که شامل تبلیغات و همه چیز هستند!

برای سر و سامان دادن به این وضعیت، بهتر است زمان مشخص و معین و ثابتی را برای خواندن ایمیل های خود در نظر بگیرید.

Lina Hu, founder and CEO of Clipper Corporation

6- ذهن تان را تازه نگه دارید

شما همیشه به گوشی موبایل یا لپ تاپ تان متصلید! این خوب نیست و به مرور زمان بازده شما را پایین می آورد! حتما شب ها را به کاری که علاقه دارید اختصاص دهید. کاری که بی ارتباط با شغل شماست. مانند مرتب کردن میز کار، آشپزی کردن و… چون این کارها نیازمند تمرکز بالا هستند و باعث می شوند که شما به طور کامل از فکر کارتان جدا شوید و ذهن تان را برای فردا تازه تر و آماده تر کنید!

Mike Rotondo, CEO of Tropical Smoothie Café

7- از آشفتگی جلوگیری کنید

جمله مشهور «میز آشفته و به هم ریخته، میز یک آدم خلاق است» را رد نمی کنم! اما در دنیای امروز و با توجه به اینکه شما ذهن تان به اندازه کافی درگیر است، شاید یک میز کار شلوغ، چندان به خلاقیت شما منجر نشود! حتی شاید به شما کلی استرس و نگرانی هم بدهد و بازدهی شما را کاهش بدهد!

سعی کنید چیزهایی را که واقعا ضروری هستند، دمِ دست تان بگذارید و بقیه کاغذها، ابزارها، پوشه ها و فایل ها را، مرتب و دسته بندی شده نگهداری کنید. مرتب کردن روزانه میز کارتان چندان زمان بر نخواهد بود! اما به بهبود کار شما کمک بسیاری می کند.

Jennifer Adams, CEO and founder of Jennifer Adams Worldwide

8- قرارهای ملاقاتی خود را دفن کنید!

طی روز من همواره سعی دارم که با پشت گوش انداختن و کنسل کردن جلسات برای خودم زمان بخرم! گاهی جلسات و سخنرانی ها را می توان با کمک چند مکالمه کوتاه، به نتیجه مورد نظر رساند.

پس به جای آنکه زمان خود را با رفتن به جلسات مختلف تلف کنید، تا می توانید سعی کنید با تماس های تلفنی، ایمیل، تلگرام و هر ابزار دیگر، به آن نتیجه ای را که می خواهید از قرار حضوری به دست آورید، برسید.

– Mike Del Ponte, founder and CEO of Soma

9- با شغل تان خوش بگذرانید

به عنوان یک مدیر و کارمند لازم است که شغل تان را جدی بگیرید و به بهترین نحو ممکن انجامش دهید، اما این به معنی غمگین بودن نیست! جدی بودن یعنی اینکه کار را در بهترین شکل ممکن به اتمام برسانید و همزمان نیز می توانید با خوشحال بودن، خوش گذراندن و لذت بردن از شغل تان، بازده کاری تان را بهبود ببخشید.

Joe Schumacher, CEO of Goddard Systems, Inc.

گاهی اوقات می شود که عصبانی و کلافه می شوم و این باعث می شود که نتوانم کارم را آنطور که باید و شاید انجام دهم. در این جور وقت ها به مزیت ها و موقعیت های خوبی که انجام کارهایم برایم رقم می زند، فکر می کنم.

به اینکه می توانم پس از دریافت سود کارم چه کارهایی بکنم! و تعطیلات را چگونه بگذرانم. پس از چندی دیگر خبری از آن فرد پریشان و عصبانی در محیط کار نبود. به جای او فردی پرانرژی و با انگیزه حضور داشت!

Lance Jensen, CEO of Global Garage Flooring and Design

10- از شکست های تان چشم پوشی کنید و به موفقیت های بعدی فکر کنید

شکست برای هر کسی پیش می آید و اصلاً شکست لازمه پیروزی است. بدون شکست خوردن، پیروزی معنی نخواهد داشت. شکست خوردن، اتفاقی کاملا طبیعی ا ست! فرق یک آدم موفق و یک آدم ناموفق از واکنش شان در برابر شکست ها مشخص می شود!

هر دو شکست می خورند اما فرد موفق از شکست ها درس می گیرد و به راهش ادامه می دهد و فرد ناموفق خودش را می بازد و برای از دست رفته هایش عزاداری می کند.




منبع : فرصت امروز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار