قهرمان ایتالیا وضعیت دروازه‌بان ۲۴ ساله تیم دوم شهر مادرید را زیرنظر دارد.
کد خبر: ۴۹۶۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵ 19 September 2017
به گزارش تابناک : باشگاه یوونتوس در تکاپو برای یافتن جانشینی مناسب برای جان‌لوئیجی بوفون است که قراردادش در پایان فصل جاری در سن 40 سالگی به پایان می‌رسد، از این‌رو وضعیت یان اوبلاک، دروازه‌بان اسلوونیایی اتلتیکومادرید را زیرنظر دارد که تا سال 2021 با روخی‌بلانکو قرارداد دارد و بند فسخ 100 میلیونی در قراردادش وجود دارد. 
یوونتوس در این تابستان وویچخ شزنی را که دو فصل سابقه بازی قرضی در تیم رم را داشت، از آرسنال به خدمت گرفت تا به نوعی از پست دروازه‌بان خیالش راحت باشد، اما یوونتوس در تلاش است تا اوبلاک را هم از روخی‌بلانکو به خدمت بگیرد، هرچند اتلتیکومادرید تمایلی به مذاکره با یووه در این زمینه ندارد. به هر حال یوونتوس می‌تواند با فعال کردن بند فسخ قرارداد این دروازه‌بان 24 ساله، او را به خدمت بگیرد.
بوفون پیش از این اشاره کرده بود که این فصل می‌تواند آخرین فصل دوران بازیگری‌اش باشد و اعلام کرده که علاقه‌ای به سرمربیگری ندارد. روزنامه «توتو اسپورت» ایتالیا اخیراً خبر داد دروازه‌بان کهنه‌کار بانوی پیر سه پیشنهاد دریافت کرده که اولی؛ حضور در هیئت مدیره باشگاه یوونتوس، دومی؛ فعالیت در فیفا به دعوت جانی اینفانتینو و سومی؛ بازی برای نیوریورک سیتی در لیگ حرفه‌ای فوتبال باشگاهی آمریکا موسوم به MLS است.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار