برملا شدن پشت پرده ها درتیم پرطرفدار پایتخت
برنامه 90 شب گذشته یکبار دیگر عیار هیات مدیره باشگاه استقلال و پشت پرده های این باشگاه را عیان کرد.
کد خبر: ۴۹۶۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰ 19 September 2017
 فارس، برنامه 90 شب گذشته با حضور سید رضا افتخاری روی آنتن رفت و به کالبد شکافی اتفاقات فصل استقلال پرداخت و در این برنامه دست هایی از پشت پرده استقلال عیان شد که شاید خود مدیران این باشگاه هم تصور نمی کردند چنین اتفاقاتی رخ بدهد.
 
در حالی که تصور می شد این برنامه بیشتر به مباحث و دلایل ناکامی استقلال از لحاظ فنی بپردازد اما با روی خط آمدن علیرضا منصوریان و صحبت های سرمربی استقلال بعد از 33 روز اتفاقات پشت پرده این تیم پرطرفدار پایتخت ناهماهنگی و بیماری این باشگاه را از درون برای مردم عیان شد.
 
سرمربی تیم استقلال که تصور می کرد بعد از هفته ها می تواند با عذرخواهی دل هواداران را به دست بیاورد در مقابل اصرار عادل فردوسی پور زیرک مبنی بر اینکه چه کسانی باعث شدند تا رحمتی و جباری کنار گذاشته شوند گفت:خدا شاهد است که دروغ نمی گویم. راضی نیستم به خاطر یک روز ماندن بیشتر در استقلال بازیکنی را قربانی کنم. من خودم جباری را به استقلال آوردم و وقتی منتظری را هم آوردم نمی دانستیم که کتف او می شکند!جباری به تنهایی یک وزنه است و فراتر از یک بازیکن برای استقلال عمل می کند.من حتی مهدی رحمتی را در بازی با پارس جم بیرون گذاشتم تا نشان بدهم با بازیکنانم دوست هستم ما آقای عباسی ملکی عضو هیات مدیره اعلام کرد رحمتی و جباری در تیم نباشند! او خواست که این دو نفر نباشند و من هم در مقابل این خواسته در پارکینگ به آقای افتخاری گفتم که من را برکنار کنید اما این 2 بازیکن را کنار نگذارید!
 
همین اظهار نظر سرمربی استقلال جو را کاملا به سود وی برگرداند اما عباسی ملکی راز دیگری را بر ملا کرد: وی گفت:منصوریان به ما گفت که مهدی رحمتی زمان زدن پنالتی پارس جم خوشحالی کرد و او تیم ما را به هم ریخت.منصوریان گفت او قهر کرده و در جلسه فنی حاضر نشده و تیم من را به هم ریخته و من نیازی به او ندارم. البته در مورد جباری زیاد مقاومت نکرد ولی در مورد رحمتی گفت قطعا او را نمی خواهم. از سوی دیگر افتخاری هم موافق جباری نبوده و نیست زیرا به ما گفت جباری در یکی از جلسات در حضور مدیرعامل به زمین تمرین اعتراض کرده و خواسته های مالی زیدی دارد!
ملکی تاکید کرد: به منصوریان گفتم شما اقتدار نداری و باید اقتدار نشان بدهی که او گفت رحمتی را نمی خواهم چون او با قلعه نویی زاویه دارد و من هم می خواهم به حسینی بازی بدهم. این عین واقعیت است و ما باید به خدا و مردم جواب بدهیم چون کار کردن در این تیم به نوعی حق الناس است.
 
 با این اظهارات عضو هیات مدیره مهدی رحمتی روی خط رفت و صحبت هایی انجام داد  و مدعی شد که نه تنها خوشحالی نکرده بلکه حتی در جلسه فنی حضور داشته و از این صحبتها شوکه شده است!  
 
به گزارش فارس، نکته مهم این همه جنجال در یک برنامه زنده تلوزیونی اینجا بود که سید رضا افتخاری تنها نظاره گر بود و فقط در قبال سوالات منصوریان و فردوسی پور پاسخی با کلمات بله یا خیر می داد و تنهاترین تلاش او برای جمع کردن مشکلات درون خانوادگی استقلال این بود که از فردوسی پور بخواهد این مسائل مطرح نشود! او در نقش مدیرعامل سعی در تخریب مدیر قبلی استقلال( فتح الله زاده) داشت و مرتب سعی می کرد پاس کردن چک های زمان فتح الله زاده را به روی مردم بیاورد غافل از اینکه آتشفشان اختلافات درون باشگاهش در حال فوران بود.
 
با اتفاقات رخ داده در برنامه شب گذشته 90 و اینکه طرفین چندین بار ادعا کردند که قبح قضایا ریخته شد و با این شکل آبروی خانواده با این صحبت ها در خطر قرار گرفته تنها یک سوال به وجود می آید«آقای سلطانی فر آیا هیات مدیره انتخابیتان را دیدید؟» آیا این نفرات نیازی به تغییر ندارند؟ در هیات مدیره ای که سرمربی اش مدعی است عضو هیات مدیره راست نمی گوید و عضو هیات مدیره سرمربی را به عدم راست گفتن در آن مورد جباری و رحمتی متهم می کند چه خبر است؟ آیا استقلال با این مدیران که حتی در مورد احضار دو بازیکن تیم به باشگاه نمی توانند جواب قاطعی به هواداران  استقلال بدهند به سرمنزل مقصود می رسد؟ چیزی که از برنامه شب گذشته 90 مشخص بود این است که مدیران استقلال حتی حاضرند برای آنکه میز و صندلی خود را از دست ندهند حتی یکدیگر را به گوشه رینگ برده و با یارکشی های مختلف جایگاه خود را محکم کنند فقط امیدواریم شوی جنجالی مدیران و کادر فنی استقلال را وزیر ورزش یکبار کامل تماشا و یک تصمیم خوب برای تیمی که هوادارانش گریان هستند اتخاذ کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار