فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری دو کلاهبردار که با صدور چک های بلامحل و خرید لوازم یدکی خودرو از شهروندان بیش از چهار میلیارد ریال کلاهبرداری کردند در شهرستان "میاندورود" خبر داد.‌
کد خبر: ۴۹۶۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳ 18 September 2017
به گزارش تابناک : سردار سید محمود میرفیضی اظهار کرد: در پی دریافت گزارش قضائی از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان میاندورود، مبنی بر کلاهبرداری میلیاردی یک شرکت توزیع و پخش لوازم یدکی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام تحقیقات گسترده و اقدامات اطلاعاتی و بررسی های میدانی و کارشناسی مشخص شد، افرادی زیرپوشش یک شرکت توزیع اقلام و لوازم یدکی خودرو با شیوه‌های خاص از جمله صدرو چک های بلامحل اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده‌اند.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه این افراد پس از فعالیت مجرمانه متواری و اقدام به فرار کرده بودند، افزود: با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه متهمان شناسایی و اقدامی غافلگیرانه دستگیر شدند.

میرفیضی با بیان اینکه این افراد در تحقیقات پلیس تاکنون به چهار میلیارد ریال کلاهبرداری اقرار کردند، افزود: مقادیر زیادی چک و اسناد خرید و فروش لوازم یدکی از مخفیگاه متهمان کشف شد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.





منبع : کاسپین 24 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار