استاندار مازندران در دیدار با سفیر روسیه اعلام کرد
در زمینه کشاورزی استان مازندران قابلیت ها و ظرفیت های بسیار بالایی دارد که صادرات مرکبات ، لبنیات و مرغ می تواند به طور جدی دنبال شود.
کد خبر: ۴۹۵۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹ 17 September 2017
به گزارش تابناک مازندران، ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران در دیدار با سفیر روسیه خواستار ایجاد تسهیلات لازم برای افزایش صادرات محصولات مازندران به روسیه شد.   
 
یر اساس این گزارش، وی ضمن تشکر از حضور سفیر روسیه در مازندران گفت : روابط دیپلماتیک ایران و روسیه سابقه قریب 500 ساله دارد و باید این روابط تقویت شود .
 
استاندار مازندران  کرد : روابط بین دو کشور در بالاترین سطح سیاسی است و باید این روابط در حوزه اقتصادی و تجاری ارتقا یابد .
 
مقام عالی دولت در استان افزود : انتظار داریم بخشهای خصوصی برای افزایش مبادلات تجاری دست به کار شوند.
 
فلاح تصریح نمود : روابط مازندران و کشور دوست روسیه باید روزبروز ارتقاء و توسعه یابد .
وی اظهار داشت : در حوزه کشاورزی مازندران قابلیت ها و ظرفیت های بسیار خوبی دارد که صادرات مرکبات ، لبنیات و مرغ می تواند به طور جدی دنبال شود.
 
فلاح با طرح این موضوع که ظرفیت های گردشگری مازندران بی نظیر است گفت : در صورت لغو روادید گروهی گردشگری زمینه تبادل گردشگر دو طرف بهتر فراهم خواهد شد  .
 
استاندار مازندران بنادر مازندران را فرصت بسیار خوبی برای ترانزیت و افزایش صادرات و واردات دانست و گفت : برگزاری نمایشگاه توانمندیهای جمهوری اسلامی ایران با محوریت مازندران در ولگراد با استقبال خوبی روبرو بود و باید زمینه تشکیل اینگونه نمایشگاهها برای دو طرف بیشتر فراهم شود .
 
وی خاطر نشان ساخت : انتظار داریم با توسعه همکاریها روابط تجاری و اقتصادی مازندران و روسیه شتاب بیشتری بگیرد و امیدوارم با ملاقات امروز و پیگیری سفیر محترم و اتاقهای بازرگانی دو طرف تحرک جدی در روابط اقتصادی و تجاری دو طرح ایجاد شود.
 
 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار