رئیس فدراسیون کشتی در نامه‌ای به استاندار مازندران خواستار فعال‌سازی مجدد عملیات عمرانی سالن ۵ هزار نفری کشتی جویبار شد.
کد خبر: ۴۹۴۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۷ 16 September 2017
به نقل از فدراسیون کشتی، رسول خادم، رئیس فدراسیون کشتی در نامه‌ای به ربیع فلاح، استاندار مازندران خواستار فعال‌سازی مجدد عملیات عمرانی و فراهم شدن امکان بهره‌برداری از سالن ۵ هزار نفری کشتی جویبار شد.
 
متن این نامه به شرح زیر است:
 
احتراماً، همانطور که مستحضر هستید، شهرستان "جویبار"، خطه‌ای پهلوان خیز در سرزمین ایران است که در چند سال گذشته، قهرمانان ملی بزرگی از جمله مهدی حاجی‌زاده، رضا یزدانی، کمیل قاسمی، مسعود اسماعیل‌پور و حسن یزدانی را در دل خود پرورش داده و افتخارات ارزشمندی را برای ملت عزیزمان "ایران" به ارمغان آورده است. در این سال‌ها تنها خواسته مردم عزیز و کشتی دوست "جویبار"، ساخت و بهره‌برداری از سالن 5 هزار نفری این شهرستان بوده که به لطف خدا و پس از پیگیری‌های فراوان، امکان اجرای این پروژه فراهم شده است.
 
لازم به توضیح می‌داند، شخص رئیس محترم جمهور نیز، در بازدیدهای استانی خود، بر احداث این سالن به عنوان یکی از پروژه‌های اولویت‌دار استان مازندران اشاره نموده و متعاقب آن، اعتبار لازم را برای پروژه مذکور در بخش اعتبارات استانی، تخصیص داده‌اند، اما متاسفانه در بازدید میدانی صورت گرفته در دوازدهم شهریورماه سال جاری، از محل احداث پروژه سالن 5 هزار نفری" جویبار" توسط فدراسیون کشتی، بنظر می‌رسید، پروژه مذکور علی‌رغم تخصیص اعتبار عمرانی لازم از سوی دولت محترم، در مرحله خاکبرداری متوقف و باعث گله‌مندی شدید مردم عزیز"جویبار" گردیده است.
 
از این‌رو، باعنایت به اهمیت اجرای پروژه یاد شده و محدودیت زمانی موجود تا انتهای سال جاری، برای جذب اعتبار تخصیص یافته به پروژه ذیربط، سپاسگزار خواهد بود، دستور فرمایید، نسبت به فعال‌سازی مجدد عملیات عمرانی و فراهم شدن امکان بهره‌برداری از پروژه یاد شده، اقدامات شایسته و عاجل صورت پذیرد.
 
پیشاپیش از بذل محبت آن برادر ارجمند و دستور تسریع ساخت سالن یاد شده، کمال تشکر و سپاس را دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار