غاصب عناوین دولتی و قضایی در شهرستان آمل که اردیبهشت ماه امسال توسط مامورین حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان مازندران دستگیر شده بود با رای دادگاه کیفری، به تحمل ۱۲ سال حبس محکوم شد.
کد خبر: ۴۹۳۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵ 13 September 2017
 عصرساري، حجت الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری در جمع خبرنگاران گفت: غاصب عناوین دولتی و قضایی در شهرستان آمل که اردیبهشت ماه سال‌جاری توسط مامورین حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان مازندران دستگیر شده بود؛ با رای دادگاه کیفری، به تحمل ۱۲ سال حبس محکوم شد.
 
وی با بیان این مطلب افزود: متهم "ع.ی” که از سال ۱۳۸۸ در شهرستان‌های مختلف استان مازندران با غصب عناوینی چون بازپرس ویژه قتل، قاضی دادگستری استان، بازپرس ویژه قوه قضائیه و پرسنل حفاظت‌واطلاعات با فریب مردم اقدام به کلاهبرداری می‌کرد، با رای دادگاه به تحمل ۱۲ سال حبس برای هر کلاهبرداری، رد مال در خصوص هر یک از شاکیان و جزای نقدی به مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال محکوم شده است.
 
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران در پایان یادآور شد: با توجه به استمرار فعالیت مجرمانه نامبرده و شکایت شهروندان، متهم در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ‌ماه ۹۶ توسط مأمورین حفاظت ‌واطلاعات دادگستری کل استان مازندران در شهرستان آمل دستگیر و با صدور قرار مناسب به زندان معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار