فرمانده پلیس راه مازندران گفت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه در روزهای پایانی هفته محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.
کد خبر: ۴۹۳۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶ 13 September 2017
به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس مازندران، سرهنگ پاسدار علی‌رضا قدمی اظهار داشت: به همین منظور تردد موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز ترافیک تا 6 صبح شنبه 25 شهریور از محورهای کندوان، هراز و سوادکوه ممنوع است.
 
وی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 جمعه 24 شهریورماه تا ساعت یک بامداد شنبه 25 شهریورماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 17 جمعه تا ساعت یک بامداد شنبه از مرزن آباد به کرج به صورت صورت یک‌طرفه خواهد بود.
 
قدمی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 شنبه 25 شهریورماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.
 
وی بیان کرد: در محور هراز تردد تریلی‌ها ممنوع است و تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 چهارشنبه و از ساعت 8 صبح تا 24 روزهای پنجشنبه ، جمعه و شنبه از این محور ممنوع است.
 
قدمی افزود: تردد وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 17 تا 24 همان روز با اعلام ماموران پلیس راه در محل، از آب اسک به رودهن به صورت یکطرفه است.
 
فرمانده پلیس راه مازندران تصریح کرد: در محور سوادکوه تردد تریلی‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است .
 
مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار