استاندار مازندارن از هزینه هزار میلیارد توماني در حوزه زيرساخت ها و خدمات بهداشتي و درماني در دولت تدبير و اميد در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۴۹۳۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲ 13 September 2017
به گزارش تابناک : ربیع فلاح جلودار در آیین تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به مشکلات بیمارستان ها در گذشته اشاره کرد و گفت: امروز بيش از 86 درصد مردم از اقدامات حوزه سلامت و درمان رضایت دارند.
مقام عالي دولت  با بیان اینکه در برنامه چهارم و پنجم توسعه به توسعه حوزه سلامت اشاره شده است و در برنامه ششم هم يكي از برنامه هاي مهم است ، افزود: در 4 سال گذشته در حوزه سلامت بیش از یک هزار میلیارد تومان در استان هزینه شده است که از این رقم بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان در حوزه زیرساخت بوده است و سرمایه گذاری در این بخش ها باید به شکل مناسبی مدیریت شود.
وی ضرورت آموزش همگانی و ارتقای سواد مردم در حوزه سلامت را يادآور شد و گفت: باید از رسانه ها در جهت اطلاع رسانی در حوزه سلامت  بيشتر استفاده شود.
فلاح به راه اندازی پرونده الکترونیک اشاره کرد و افزود: استان مازندران در اجرای طرح پزشک خانواده پیشرو است و در این حوزه نیز باید برخی مشکلات برطرف شود.
استاندار مازندران خواستار همکاری بیشتر مسئولان در حوزه سلامت شد و گفت: بیش از ۷۰ درصد خدمات بهداشتی در حوزه وزارت خانه هایی خارج از وزارت از بهداشت است.
فلاح از دكتر جانبابايي به عنوان مديري جهادي و شخصيتي ارزشمند و علمي ياد كرد و گفت : خوشحاليم كه اين نيروي مجرب ديار مازندران در جايگاه ملي و در مسئوليت درمان كشور نقش آفريني مي كند .
وي همچنين براي دكتر موسوي رئيس جديد دانشگاه علوم پزشكي مازندران آرزوي موفقيت نمود.


۱۰۰۰ میلیارد تومان در حوزه سلامت مازندران صرف شده است
۱۰۰۰ میلیارد تومان در حوزه سلامت مازندران صرف شده است
۱۰۰۰ میلیارد تومان در حوزه سلامت مازندران صرف شده است






منبع : استانداری مازندران 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار