شورای پژوهش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های مقاطع تحصیلات تکمیلی و پژوهش‌های حوزه‌های مختلف علمی مطابق با اولویت‌های پژوهشی خود، حمایت مادی و معنوی به عمل می‌آورد.
کد خبر: ۴۹۳۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷ 13 September 2017
به گزارش تابناک : حسین نورانی، دبیر شورای پژوهش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران امروز(22شهریور) با بیان اینکه این واحد پژوهشی بین 31استان کشور بعنوان واحدی نمونه در حوزه تحقیق و پژوهش مورد تجلیل و قدردانی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و مطالعات قرار گرفته است، گفت: 16اولویت پژوهشی سالجاری این اداره کل تعیین و در سایت پایگاه فرهنگ و هنر استان جانمایی شد.
 
وی بررسی زمینه تاریخی و روانشناختی شکل گیری آئین های مازندران، بررسی میزان زمان مطالعه در مازندران، آسیب شناسی فرهنگ کار و کارآفرینی در مازندران، بررسی عوامل اجتماعی فرهنگی موثر بررفتارهای زیست محیطی مسئولانه، بررسی شیوه های خلق آثار نوین برپایه تاریخ هنرمازندران، شناخت نامه عالمان و عارفان مازندران و... را از جمله این اولویت ها اعلام کرد.
 
نورانی خاطرنشان کرد: ضروری است پژوهشگران درخواست اولیه خود را با تکمیل کاربرگ جانمایی شده درسایت پایگاه فرهنگ و هنر استان ارائه کنند و مراتب را از طریق شورای پژوهش ارشاداسلامی استان پیگیری نمایند.
 
وی با اشاره به اینکه در گام بعدی پژوهشگران بایستی پروپوزال های مرتب با موضوع انتخابی از بین اولویت های پژوهشی این اداره کل را ارسال کنند، افزود: پروپوزال ها در جلسه شورای پژوهش بررسی می شوند و در صورت تائید برای حمایت های مادی و معنوی فراخوانده می شوند.





منبع : شبستان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار