پیکر مرحوم حجت‌الاسلام فخرالدین اصغری‌آق‌مشهدی رئیس سابق دانشگاه مازندران امروز بر روی دستتان دانشگاهیان در بابلسر تشییع و در شهرستان ساری به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۴۹۳۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹ 12 September 2017
 خبرگزاری صداوسیما ، دکتر اصغری آق مشهدی دانشیار رتبه ۲۹ گروه آموزشی حقوق دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه مازندران بود و از سال ۱۳۷۴ به عنوان عضو هیئت علمی این دانشگاه شروع به فعالیت کرد.
گفتنی است ، معاونت فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مازندران سال های ۷۵ و ۷۶، مدیر گروه حقوق دانشگاه مازندران در دو دوره، معاون آموزشی و دانشجویی دانشکده علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه مازندران، ریاست دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه مازندران، عضویت در هیات امنای موسسه آموزش عالی غیر انتفاعی-غیر دولتی خزر محمودآباد، عضویت و ریاست هیأت امنای مؤسسه آموزش عالی غیر انتفاعی-غیر دولتی ادیب مازندران، عضویت در هیات مؤسس مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت پیامبر اعظم (ص) ساری از فعالیت های اجرایی مرحوم اصغری بود.
 
لازم به ذکر است ، دکتر اصغری آقمشهدی، همچنین از رزمندگان دوران دفاع مقدس بود و حدود ۱۶ ماه در جبهه های نبرد و جانباز عملیات بیت المقدس بوده که در سال ۹۲ به سمت سرپرستی دانشگاه مازندران منصوب شد  و در اواخر آبان ماه سال ۹۴ جای خود را به سید خلاق میرنیا داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار