برخی از شهرهای مازندران فاقد سینما هستند که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، جانمایی سینماهای سیار در سوادکوه، نکا، گلوگاه در دست اقدام است.
کد خبر: ۴۹۲۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲ 12 September 2017
خبرگزاری شبستان -21 شهریور بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، روز ملی سینما نامگذاری شده است.
 
 
 
این روز را می توان، بهانه ای برای تقدیر و تشکر از اهالی سینما قرار داد و جهت گسترش و اشاعه فرهنگ، قدم های محکم و فاخری برای رونق هنر هفتم برداشت.
 
 
 
سینماها هر چند ممکن است با وجود شبکه های اجتماعی و تلویزیون به مانند گذشته مورد توجه نباشد اما هنوز علاقه مندان خاص و ویژه خود را دارد که مقابل سینماها، می ایستند و به انتخاب فیلم مورد علاقه خود می پردازند.
 
 
 
بی شک گسترش فرهنگ سینما به عنوان یکی از نیازهای خانواده باید مورد توجه باشد و اطلاع رسانی لازم برای اهمیت این مولفه فرهنگی با جدیت تمام صورت گیرد.
 
 
 
به مناسبت گرامیداشت روز سینما و قدردانی از فعالین این هنر گفتگویی با محمد محمدی، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، جوانی با اخلاق نیک و لبخندی بر لب، ترتیب دادیم.
 
 
 
 
 
محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: 9 سینما، سه مجتمع سینمایی و یک سینمای سیار در استان مازندران فعالیت دارند.
 
 
 
وی اظهار کرد: ورک شاب منطقه ای درباره سینما، (27 شهریور) در مجتمع سینمایی بابل برگزار می شود که هنرمندانی از استان های گلستان و گیلان، مهمانان این برنامه هستند.
 
 
 
محمدی بیان کرد: بلیط سینما از 19 شهریور تا پایان هفته دفاع مقدس به صورت نیم بهاء، عرضه می شود تا علاقه مندان از هنر هفتم، بهره لازم را ببرند.
 
 
 
وی با اشاره به عدم وجود سینما در برخی شهرهای مازندران، ابراز کرد: سینمای سیاری در مجتمع شهرستان سوادکوه که فاقد سینما است، مستقر می شود که این مهم در دست اقدام است.
 
 
 
محمدی گفت: سینمای سیار در شهرهای دیگر نظیر نکا و گلوگاه نیز که فاقد سینما هستند و با توجه به طرح سینما سلام، راه اندازی خواهد شد.
 
 
 
وی یادآور شد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تمام همت و توان خود را جهت فرهنگ سازی و سوق دادن علاقه مندان به سینماها، انجام می دهد تا علاقه مندان به این هنر در استان از این موهبت به خوبی، بهره مند شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار