سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به اینکه مجمع، نظرات مشورتی خود را برای بخش اجرایی استان به دولت منتقل می‌کند، گفت: دولت شاخص‌های لازم برای انتخاب استاندار مازندران را احصا کند.
کد خبر: ۴۹۲۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱ 12 September 2017
به گزارش تابناک : ولی‌الله نانواکناری پس از نشست مجمع نمایندگان مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجمع نمایندگان مازندران در نشست ادواری نمایندگان مازندران در بابلسر برگزار مسائل مختلف استان را بررسی و ارزیابی کرد.

وی افزود: در این نشست رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گزارشی از آخرین وضعیت بودجه‌ای و پیشرفت طرح‌های عمرانی و بودجه سال 96 و سال 97 ارائه و مقرر شد پیگیری‌های مشترک بین مجمع و سازمان برنامه و بودجه گسترس یابد.

نانواکناری گفت: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران نیز در این نشست به نمایندگی از تشکل‌ها و فعالان اقتصادی استان گزارش مبسوطی از مسائل پارلمان بخش خصوصی برای نمایندگان تشریح کرد.

سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به مسائل اجرایی کشور پس از رای اعتماد، گفت: تصمیم مجمع این است که با مطالعه بیشتری نظرات مشورتی به دولت منتقل کند تا دولت برای مدیریت کلان استان تصمیم‌گیری کند.

 وی افزود: مجمع نمایندگان مازندران دراین جلسه بدون معرفی و پیشنهاد مصادیق مقرر کرد ابتدا شاخص‌های لازم برای انتخاب استاندار احصا شود و سپس روی شاخص‌ها با وزارت کشور همفکری کند.

جلسات با حرف درمانی سپری می شود

همچنین محمد دامادی نماینده مردم ساری و میان درود در مجلس نیز بابیان اینکه اشکال عمده جلسات در کشور نداشتن خروجی مناسبت است گفت: روند اداره کشور به‌گونه‌ای است که جلسات خروجی ندرد و بیشتر به حرف درمانی سپری می‌شود.
وی افزود: یاد گرفتیم که سخنوران خوبی باشیم اما در عرصه عمل میدان خالی است و اتفاق مثبتی رخ نمی‌دهد و برخی از پروژه‌های عمرانی ۳۰ سال طول می‌کشد.
دامادی با اشاره به اینکه الان فصل خوبی برای اجرای پروژه‌های عمرانی است به برپایی جلسات مختلف اشاره و اضافه کرد: چندصدجلسه در هراستانی گذاشته می‌شود اما می‌بینیم که در حوزه کشاورزی همان اتفاق رخ می‌دهد و باید پرسید در بخش اشتغال چه اقدامی انجام دادیم در بخش سیاست خارجی و وزارت خارجی چه گامی برداشتیم.


نماینده مردم ساری و میان درود ادامه داد: کشورهایی بازار گسترده‌ای دارند اما چه سهمی از بازارهای آن داشته و چه سهمی از اقتصاد بدون نفت داریم و در حال چرخیدن دور خود هستیم.
دامادی درباره تغییر استاندار مازندران نیز گفت: مجمع نمایندگان درباره تغییر یا معرفی گزینه برای استانداری مازندران، دستور کاری ندارد و علاقه‌ای نیز نداریم اما ما شاخص معرفی می‌کنیم و هنوز در جلسه مجمع این شاخص‌ها مطرح نشده است و دولت باید درباره استانداران تصمیم بگیرد.
مهدی عبوری شهردار فعلی ساری، جعفر رحمان زاده استاندار اسبق زنجان، علی کریمی مله معاون اسبق سیاسی و امنیتی استانداری مازندران، سید علی اکبر طاهایی استاندار سابق مازندران، ربیع فلاح جلودار استاندار فعلی مازندران، محسن نریمان معاون فعلی وزیر راه و شهرسازی از گزینه‌های جدی برای تصدی مدیریت ارشد مازندران در دولت دوازدهم هستند.






منبع : شمال نیوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار