آئین نکوداشت استاد ایرج اصغری و ششمین نشست کارگاه نقدداستان هم نگر ساری ۲۳شهریورماه جاری در مرکز مازندران برگزار می شود.
کد خبر: ۴۹۲۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷ 12 September 2017
به گزارش تابناک : حسین نورانی، دبیر شورای پژوهش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران امروز(21شهریور) به اقدامات دستگاه فرهنگ و هنراستان درخصوص تکریم و تجلیل از مفاخر در حوزه های مختلف دینی، فرهنگی، هنری و علمی اشاره کرد و گفت: به پاس 5دهه تلاش و آفرینش ادبی استادایرج اصغری، ششمین نشست کارگاه نقدداستان هم نگر ساری به مراسم تجلیل از این فرهیخته مازندرانی اختصاص می یابد.
 
وی با بیان اینکه استاداصغری از شاعران، پژوهشگران و نویسندگان برجسته کشوری هستند، افزود: استاد در امرآموزش و تعلیم شاعران و پژوهشگران کمک شایانی به مازندران نمودند.
 
نورانی بااشاره به اینکه چندین کتاب و مجموعه شعری از این استاد ساروی به چاپ رسیده، خاطرنشان کرد: استاداصغری یکی از چهره های فرهنگی، هنری و اخلاقی دیارعلویان هستند.
 
وی یادآورشد: آئین نکوداشت استاد ایرج اصغری و ششمین نشست کارگاه نقدداستان هم نگر ساری روز پنج شنبه 23شهریورماه جاری از ساعت 17-19 در سالن سلمان هراتی مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی مازندران واقع در میدان امام خمینی(رحمت الله علیه) ساری برگزار می شود.





منبع : شبستان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار