رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور
وی با اشاره به این که سرزندگی و عزم جدی برای کار در مازندران واقعا وجود دارد خاطرنشان کرد که خطه شمال کشور در بحث تثبیت مالکیت اموال غیر منقول همچنین تراکم جمعیت و نسبت مالکیت اشخاص در وضعیت ویژه ای قرار دارد.
کد خبر: ۴۹۲۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷ 12 September 2017
به گزارش تابناک مازندران، جلسه شورای اداری اداره کل ثبت اسناد و املاک مازندران با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و رؤسای واحدهای ثبتی تابعه و ستادی اواسط شهریور در ساری برگزار شد
 تقویت دوایر اجرای اسناد رسمی اراضی مرتعی در مازندران
یر اساس این گزارش، دکتر تویسرکانی معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در این نشست ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر ، علت اصلی موفقیتها و تحولهای اساسی ایجاد شده در همه بخشهای املاک و اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک را تلاش و نظم و خواست عمومی همه کارکنان و مدیران استانی و ستادی مجموعه ثبت اسناد و املاک کشور دانست و افزود بابت این ارتقا و موفقیت از همه اعضاءخانواده بزرگ ثبت اسناد و املاک شامل مدیران ، کارمندان ، سران دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و دفتریاران تشکر و قدردانی می نمایم.
 
وی همچنین با اشاره به این که سرزندگی و عزم جدی برای کار در مازندران واقعا وجود دارد خاطرنشان کردند خطه شمال کشور در بحث تثبیت مالکیت اموال غیر منقول همچنین تراکم جمعیت و نسبت مالکیت اشخاص در وضعیت ویژه ای قرار دارد.
 
دکتر تویسرکانی نقش سازمان ثبت اسناد و املاک را در نظم مالکیت املاک کشور مخصوصا در مازندران با توجه به اهمیت جنگلها و منابع طبیعی کم نظیر خواند وتلویحا اظهارداشت کار در استان مازندران سخت و پیچیده می باشد .
 
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ادمه تصریح کرد بهادر مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان حقیقتا با شایستگی و سختکوشی موجب کاستن از دغدغه های سازمان ثبت در مازندران گردید و از وی و همکارانش تشکر و قدردانی کرد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: نقش مدیران در این موفقیتها بی بدیل و تقش اول است و امروزه باید با دقت ، تدبیر، نظم و برنامه ریزی ، کنترل و نظارت اصول کار را پیش برد و اقدامات انفعالی و روزمره ما را به سر منزل مقصود نخواهد رساند.
 
در ابتدای این جلسه بهادر مدیر کل ثبت اسناد و املاک نیز ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و عرض خوشامد به رئیس سازمان ثبت اسنادو املاک ، ایشان را معمار ثبت نوین ثبت ایران خواند و افزد تحولات گسترده و عظیمی دردوران مدیریت دکتر تویسرکانی صورت گرفته است به طوری که ثبت اسناد و املاک از سازمانهای پیشرو در حوزه ارائه خدمات مکانیزه در کشور است.
 
" بهادر " خاطرنشان کرد در دو سالی که در استان مازندران حضور داشتم با شعار نظم و انضباط و ارتقاء جایگاه و وجهه ثبت اسناد توانستیم دو سال پیاپی دراجرای برنامه عملیاتی سازمان در سالهای 94 و 95 با جهشی بزرگ به جایگاه سوم کشور برسیم .
 
مدیر کل ثبت اسناد و املاک مازندران اضافه کرد اداره کل اوقاف و امور خیریه در دو سال گذشته رتبه اول صدور سند را در کشور به دست آورد به طوریکه اسناد صادر شده در سال 95 آن اداره کل با کل اسناد صادر شده اوقاف در کل کشور برابری میکند. همچنین اداره کل بنیاد مسکن مازندران نیز توانست در سال 95 با صدور 16 هزار و 600 سند رتبه اول کشور را در صدور اسناد روستایی به دست آورد که بابت همه این موفقیتها از تلاش و همت شبانه روزی مجموعه کارکنان ثبت اسناد و املاک مازندران تشکر میکنم .
 
پیش از بهادر، حیدرزاده رئیس کانون سردفتران و دفتریاران مازندران نیز طی سخنانی ضمن عرض تبریک اعیاد و خوشامد گویی به دکتر تویسرکانی از پیشرفت چشمگیر و ارائه خدمات الکترونیک در حوزه اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک تقدیر و تشکر کرد.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار