مهدی طارمی بعد از بازی کسل کننده در دیدار رفت با الاهلی، بازی با گسترش را به دلیل حضور در اردوی تیم ملی از روی نیمکت شروع کرد؛ که البته ورودش به زمین در نیمه دوم با تغییر بازی پرسپولیس همراه شد.
کد خبر: ۴۹۲۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵ 12 September 2017
به گزارش تابناک : مهدی طارمی بعد از بازی کسل کننده در دیدار رفت با الاهلی، بازی با گسترش را به دلیل حضور در اردوی تیم ملی از روی نیمکت شروع کرد؛ که البته ورودش به زمین در نیمه دوم با تغییر بازی پرسپولیس همراه شد و گل و پاس گل طارمی قرمزها را به صدر جدول بازگرداند. شماره ۹ پرسپولیس که آماده بازی برگشت برابر الاهلی می‌شود وعده داده گل زیبایی هم برای الاهلی کنار گذاشته. البته طارمی از دست دادن موقعیت در این بازی حساس را هم عادی دانست و درباره فرصت‌هایی که به گل تبدیل نمی‌شوند گفت:
این خاصیت فوتبال است. اگر قرار باشد همه توپ‌ها تبدیل به گل شوند که می‌شود بسکتبال!
طارمی درباره شرایط پرسپولیس در لیگ قهرمانان هم گفت:
ما به امارات می‌رویم تا از حقانیت فوتبال ایران دفاع کنیم. پرسپولیس با این پتانسیل و این همه هوادار عاشق، باید قهرمان آسیا شود. این حرف من نیست و حرف بسیاری از کارشناسان است. کار راحتی نیست اما ما بروبچه‌های پرسپولیس هم‌قسم شدیم از بازی با الاهلی عربستان با دست پر برگردیم. امیدوارم هواداران پرسپولیس ما را در ابوظبی تنها نگذارند. همین که حمایت آن‌ها را کنار خودمان داشته باشیم با خیال راحت‌تر بازی می‌کنیم.





منبع : پارس فوتبال 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار