مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از وقوع بارش‌ در استان‌های مازندران، گلستان، خراسان شمالی طی فردا خبر داد.
کد خبر: ۴۹۲۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵ 11 September 2017
احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی، امروز برای استان‌های حاشیه دریای خزر به‌ویژه استان گیلان و ارتفاعات مازندران بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.
 
وی افزود: بارش در استان گیلان اوایل فردا (۲۱ شهریور) نیز ادامه می‌یابد سپس انتظار بارش باران در استان مازندران، گلستان و خراسان شمالی می‌رود.
 
مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت: از بعدازظهر سه‌شنبه بارش در استان مازندران کاهش می‌یابد و رگبار باران به استان‌های خراسان شمالی و خراسان رضوی محدود می‌شود.
 
به گفته وظیفه، در روز چهارشنبه (۲۲ شهریور) در شرق و جنوب شرق کشور افزایش ابر و برخی نقاط وزش باد پیش‌بینی می‌شود و در سایر مناطق آسمان صاف و آفتابی خواهد بود.  
 
وی تاکید کرد: طی سه روز آینده وزش باد شدید به ویژه در اوایل صبح همراه با گرد و  خاک در منطقه زابل پیش‌بینی می‌شود.
 
مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در مورد شرایط جوی تهران طی روزهای آینده اظهار کرد: آسمان تهران در روز سه‌شنبه (۲۱ شهریورماه)، قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۴ و ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. در روز چهارشنبه (۲۲ شهریورماه) آسمان تهران، صاف تا کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۳ و ۲۳ درجه سانتیگراد خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار